-
1. Data: 2015-08-31 07:47:55
Temat: t-mobile zamykanie konta
Od: RobertS <b...@x...pl>
14.07 złożyłem pisemną dyspozycję zamknięcia kont w TMUB, miały zostać
zamknięte w 30 dni, po 5 tygodniach nic się nie stało więc
skontaktowałem się z infolinią (wysłali monit do pracownika, który
przyjął dyspozycję, ponoć to on zamyka)
teraz minęły prawie kolejne 2 tygodnie i konta nadal nie zostały
zamknięte ;-(
to u nich normalne, że tak opornie im idzie zamykanie kont?
--
pozdrawiam
RobertS
-
2. Data: 2015-09-01 18:54:13
Temat: Re: t-mobile zamykanie konta
Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
Dnia Mon, 31 Aug 2015 07:47:55 +0200, RobertS napisał(a):
> teraz minęły prawie kolejne 2 tygodnie i konta nadal nie zostały
> zamknięte ;-(
>
> to u nich normalne, że tak opornie im idzie zamykanie kont?
Po przypomnieniu się pocztą wewnęrzną dziś dostałem przelew pt. "zamknięcie
konta". Chyba za duży ruch w interesie po wprowadzeniu opłat za kartę.
--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl
-
3. Data: 2015-09-01 22:03:37
Temat: Re: t-mobile zamykanie konta
Od: RobertS <b...@x...pl>
W dniu 2015-09-01 o 18:54, Borys Pogoreło pisze:
> Po przypomnieniu się pocztą wewnęrzną dziś dostałem przelew pt. "zamknięcie
> konta". Chyba za duży ruch w interesie po wprowadzeniu opłat za kartę.
>
opłatę za kartę szybko zwrócili, gość u którego składałem dyspozycję
normalnie się nudził, a ponoć tylko on może mi to konto zamknąć
--
pozdrawiam
RobertS