-
1. Data: 2003-08-08 10:39:49
Temat: tak powinno byc w kazdym banku-dlugie
Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>
Przewaznie narzekamy na banki, chociaz ja nawet kiedys pochwalilem na pbb
PeKaO SA za bezproblemowe zamkniecie rachunku (tak wiem nie chwal dnia
przed... ;) )
Poniewaz likwiduje konto dawnego LGnet, postanowiłem zalozyc w to miejsce
konto w vwbank
Wniosek wysłałem 2003.08.06 po godzinie 17. Na maginesie, maja pewnie malo
kont bo na poczcie przy skladaniu formularza identyfikacyjnego musiała
interweniowac Pani kierownik zmiany-co 2 głowy to nie jedna, a i one mialy
problem. ;) Niestety, te upaly spowodowały rowniez u mnie pomrocznosc jasna
;) i we wniosku zamiast 2-krotnie podpisalem sie tylko 1 raz. Jaka byla
reakcja banku?
e-mail z banku
2003.08.07, godzina 16.38 (czyli po ok 24 h od wizyty na poczcie)
"Szanowny Panie,
otrzymaliśmy dziś od Pana wniosek o otwarcie Konta e-direct oraz Formularz
Identyfikacyjny. Niestety na wniosku nie złożył Pan swego podpisu, który
jest niezbędny w celu założenia konta.
Jeżeli mogłabym prosić o ponowne wydrukowanie wniosku i odesłanie na adres:"
[ciach]
Moja odpowiedź
2003.08.08 godzina 9.44
"Szanowna Pani,
Wlasnie wczoraj wieczorem zauwazyłem na mojej kopii, ze popelnilem blad i
podpisalem sie na wniosku tylko 1 raz. Serdecznie za moje gapiostwo
przepraszam i za to, ze musiala sie pani fatygowac. Jeszcze dzisiaj wysle do
Panstwa poprawnie podpisany wniosek.
Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam za moja nieuwage."
[ciach]
Prawda, ze bylem rownie mily? ;)
Odpowiedz z banku (ta sama Pani)
2003.08.08, godzina 11.41
"Witam serdecznie,
żadna fatyga i żaden problem. Dziękuję za wysłanie i pozostaję w miłym
oczekiwaniu na wniosek"
[ciach]
Majac nadzieje, ze podobne relacje (szybka reakcja banku) bank-klient beda
rowniez w trakcie korzystania z konta, tymczasem dziekuje Pani Anicie P.
Waldek