  • 1. Data: 2006-08-31 22:00:30
    Temat: tanie maestro/mastercard
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Szukam jakiegoś zapasowego konta, do którego mógłbym dostać kartę ze stajni
    Maestro/Mastercard. Wymagania:

    - jak najtańsze miesięczne utrzymanie zestawu
    - preferowana duża liczba bankomatów (pomijając euronet i BP, bo do tych
    mam dostęp innymi kartami), to wymaganie ma dużo niższy priorytet nż
    pierwsze

    Z góry dzięki

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 2. Data: 2006-09-02 10:48:58
    Temat: Re: tanie maestro/mastercard
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Michał Dąbrowski"
> [...]
    > tych
    > mam dostęp innymi kartami), to wymaganie ma dużo niższy priorytet nż

    po co ci do bankomatów akurat Maestro (a tym bardziej MasterCard)?

    Jeśli chodzi o bankomaty to bez konkurencji jest VE w e-pakiecie
    Fortisa, ale to się opłąca jak ten rachunek potraktujesz aktywnie
    (wszystkie przelewy darmowe), bo kosztuje 8 zl/mies

    Jesli chodzi o M. albo MC to polecam ING - tylko musisz otworzyc
    darmowe konto OKO (takie lokacyjne), co daje ci darmowy dostep
    internetowy.
    Kartę Maestro najlepiej Przedplaconą Podróżnik za 12 zł - ile wplacisz
    na podane konto tyle masz do placenia. Mając darmwe przelewy zawsze
    latwo takie konto uzupelnic.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2006-09-03 00:02:19
    Od: Mirek Ptak <n...@o...pl>

    Dnia 2006-09-01 00:00, Michał Dąbrowski napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
> [...]
    > - preferowana duża liczba bankomatów (pomijając euronet i BP, bo do tych
    > mam dostęp innymi kartami), to wymaganie ma dużo niższy priorytet nż

    7zł i 4 darmowe wypłaty z każdego bankomatu w kraju / miesiąc - BOŚ

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )wilgnet(kropka)gliwice(kropek)pl

  • 4. Data: 2006-09-03 21:01:23
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Sat, 2 Sep 2006 12:48:58 +0200, blad napisał(a):

    dzieki za odpowiedz

    > po co ci do bankomatów akurat Maestro (a tym bardziej MasterCard)?

    nie chcialem maestro specjalnie do bankomatow. BAnkomaty chcialem zalatwic
    niejako "przy okazji", a maestro chcialem jako zapasowa karte przede
    wszystkim do placenia jesli moje visy by sie zbiesily, albo nie byly
    akceptowane (to raczej nie w polsce)

    > Jesli chodzi o M. albo MC to polecam ING - tylko musisz otworzyc
    > darmowe konto OKO (takie lokacyjne), co daje ci darmowy dostep
    > internetowy.

    raczej myslalem o karcie do konta, a nie o kredytówce

    > Kartę Maestro najlepiej Przedplaconą Podróżnik za 12 zł - ile wplacisz
    > na podane konto tyle masz do placenia. Mając darmwe przelewy zawsze
    > latwo takie konto uzupelnic.

    9 zl za karte na "okaziciela"i 15 za imienna. Ciekawa opcja, byc moze
    skorzystam, a umialbys poradzic jakas tradycyjna debetowke z kontem?

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 5. Data: 2006-09-03 21:44:03
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Michał Dąbrowski"

    > 9 zl za karte na "okaziciela"i 15 za imienna. Ciekawa opcja, byc
    > moze
    > skorzystam, a umialbys poradzic jakas tradycyjna debetowke z kontem?

    faktycznie 9 zl - niedawno kupowalem nowego Podróżnika
    i juz zapomniałem :-)
    do niego dostajesz numer konta i wtedy ta karta dziala jak debetowa
    a to konto zasilasz sobie z normalnego swojego ror-a

    Ostatnio ING ma konkurencyjne RORy do Fortisa - za 6 zl i darmowe
    wszystkie przelewy (karta debetowa do niego tez darmowa), tyle ze
    bankomatu musisz szukac.

    Ja jednak na razie wole e-pakiet F. za 8 zl i darmowymi bankomatami i
    przelewami
    *** blad ***