  • 1. Data: 2011-12-09 17:16:17
    Temat: token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    boje się pieroństwa otwierać
    bo czasem jakieś zabezpieczenie ma
    w ktorym miejscu zrobic otworek wiertlem 2mm
    by go nie rozwalić

    w sumie czemu sami o tym nie pomyśleli

    erator/

  • 2. Data: 2011-12-09 18:03:37
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Ja zrobiłem otwór fi 1,1 mm w dolnej częsci dygi.
    Pod spodem ( 0 i play) na rancie, na łaczeniu góry i dołu dygi.
    Potem rozkreciłem 4 sruby u dygi i włozyłem element
    zaczepowy z starego rozebranego tokena VW.

    Jestem swiadom ze poprawiłem BGŻ OPTIMA,
    ale nie bedę robił tego wiecznie.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-12-09 18:08:56
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > boje się pieroństwa otwierać
    > bo czasem jakieś zabezpieczenie ma
    > w ktorym miejscu zrobic otworek wiertlem 2mm
    > by go nie rozwalić

    Dobra, to ja go otworze - raz kozie smierc :).
    Ciekaweosc mnie zzera - z drugiej strony ciekawe
    ile czeka sie na kolejny token, hehe ;).

  • 4. Data: 2011-12-09 18:16:17
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > boje się pieroństwa otwierać
    > bo czasem jakieś zabezpieczenie ma

    Otworzylem i cholera zapomnialem,
    ze aparat pozyczylem a moja stara komorka
    robi zdjecia jak pralka :).

    ...a wiec:
    - obudowa tokena jest skrecona 4 srubkami
    - plytka drukowana ma ksztalt bardzo zblizony do tokena
    (prawie nie ma wolnych przestrzeni)
    i trzyma sie obudowy na 5 srubkach
    - jedyne miejsce na otwor znajduje sie na samym dole,
    w najwezszym miejscu obudowy

    I najwazniejsze - po rozkreceniu token dziala :).

  • 5. Data: 2011-12-09 18:28:30
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Dobra, to ja go otworze - raz kozie smierc :).
    > Ciekaweosc mnie zzera - z drugiej strony ciekawe
    > ile czeka sie na kolejny token, hehe ;).

    To czekamy na link do fotek
    - bedzie wiadomo gdzie wiercic :D

  • 6. Data: 2011-12-09 18:47:32
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > I najwazniejsze - po rozkreceniu token dziala :).

    Następny krok to szlifowanie scalaków i odczytywanie kluczy ;-)
    P.G.

  • 7. Data: 2011-12-09 19:28:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 09 Dec 2011 19:16:17 +0100, Q napisał(a):

> [...]
    > - jedyne miejsce na otwor znajduje sie na samym dole,
    > w najwezszym miejscu obudowy
    >
    > I najwazniejsze - po rozkreceniu token dziala :).

    Ja kilka dni temu dostałem ale przez remont nie miałem czasu się nim
    zająć. Oto sesja czy tam nawet można by rzec z racji piątku wieczorem
    "lajf akt" ;)

    http://imageshack.us/photo/my-images/11/bgzo1.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/16/bgzo2.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/811/bgzo3.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/600/bgzo4.jpg/

    PS fotki na takiej licencji, że można brać i robić z nim co się chce
    nawet zmienić autora :)

    Xenocide

  • 8. Data: 2011-12-09 20:32:23
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

> [...]
    > http://imageshack.us/photo/my-images/600/bgzo4.jpg/
    >
    > PS fotki na takiej licencji, że można brać i robić z nim co się chce

    A czy przypadkiem token Ci się nie uszkodził ?. Bo na 3 zdjęciu ma tylko 4
    kreseczki a nie 5

    Pozdrawiam

    PS. Też go rozkręciłem ale nie zdążyłem zrobić fotek :)

  • 9. Data: 2011-12-09 22:44:27
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4ee257c5$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Następny krok to szlifowanie scalaków i odczytywanie kluczy ;-)

    Grupe modlitewną sobie załóżcie - co spojrzę na grupę p.b.b to BGZ
    Optima...
    Pojebało was czy wam placą za napierdalanie tymi reklamami?

    --
    marfi

  • 10. Data: 2011-12-09 22:47:43
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Damian News" <s...@s...net.pl> napisał w wiadomości
    > A czy przypadkiem token Ci się nie uszkodził ?. Bo na 3 zdjęciu ma tylko 4
    > kreseczki a nie 5

    no faktycznie coś nie teges,
    jakby do wyświetlacza się dobierał i źle dokręcił
    może nie widzieć pełnej cyfry

    czy trzeba zwracać w razie uszkodzenia?
    jak coś się spier.../zgubi to nie trzeba za niego płacić?
    (cały czas drżę przed opłatą w volkswagenie ;p)

    jak wiercić?
    1. lekko powyżej śrubki z lewej/prawej
    chyba sama masa tam jest
    2. po za obwodem drukowanym bo tam chyba trochę miejsca jest
    ale może być za słabe/podatne na zerwanie

    erator/