eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › token sprzętowy dla klienta indywidualnego
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 24

  • 21. Data: 2016-02-25 22:37:30
    Temat: Re: token sprzętowy dla klienta indywidualnego
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2016-02-25 o 08:58, J.F. pisze:

    > Karty byly tanie. No i sie zuzywaly.

    W obu przypadkach termin ważności służy również bezpieczeństwu.

    > No to przeciez wysylaja przypomnienie po kilku latach, a klient wie, na
    > czym mu zalezy.
    > I mozna napisac "slaba bateria".

    Nie każdy klient nie chce szukać baterii w sklepie,
    płacić za nią, ani jej wymieniać.
    A bank woli dopłacić trochę więcej i nie tracić klientów,
    którzy nie chcą wymieniać baterii, i nie mieć całej masy
    problemów z klientami wymieniającymi baterie lub co gorsza
    zapominającymi o tym.


  • 22. Data: 2016-02-27 18:02:13
    Temat: Re: token sprzętowy dla klienta indywidualnego
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    MarcinF wrote:

    > W dniu 2016-02-25 o 08:58, J.F. pisze:
    >
    >> Karty byly tanie. No i sie zuzywaly.
    >
    > W obu przypadkach termin ważności służy również bezpieczeństwu.
    >
    >> No to przeciez wysylaja przypomnienie po kilku latach, a klient wie, na
    >> czym mu zalezy.
    >> I mozna napisac "slaba bateria".
    >
    > Nie każdy klient nie chce szukać baterii w sklepie,
    > płacić za nią, ani jej wymieniać.
    > A bank woli dopłacić trochę więcej i nie tracić klientów,
    > którzy nie chcą wymieniać baterii, i nie mieć całej masy
    > problemów z klientami wymieniającymi baterie lub co gorsza
    > zapominającymi o tym.

    Z technicznego punktu widzenia wymiana baterii w tokenie sprzętowym jest
    niemożliwa. Taki token opiera się na zliczaniu czasu - nie można w nim po
    prostu wyjąć baterii nawet na moment i założyć od nowa, ponieważ wówczas
    całe liczenie czasu przestaje mieć ciągłość i token będzie miał po prostu
    zły czas i będzie wskazywał inny kod niż powinien.

    --
    Wysłane z pola.


  • 23. Data: 2016-02-27 19:00:24
    Temat: Re: token sprzętowy dla klienta indywidualnego
    Od: <7...@8...190024.invalid> (Tom N)

    janek z pola w
    <news:naskql$1uab$1@gioia.aioe.org>:

    > Z technicznego punktu widzenia wymiana baterii w tokenie sprzętowym jest
    > niemożliwa.

    Może dlatego, ze token jest niezyt rozbieralny

    > Taki token opiera się na zliczaniu czasu - nie można w nim po
    > prostu wyjąć baterii nawet na moment i założyć od nowa, ponieważ wówczas
    > całe liczenie czasu przestaje mieć ciągłość i token będzie miał po prostu
    > zły czas i będzie wskazywał inny kod niż powinien.

    LOL Uważasz, że w tokenach za kilka groszy jest super precyzyjny zegar?

    Zgadnij dlaczego od czasu do czasu trzeba podać dwa kody bezpośrednio po
    sobie?

    --
    'Tom N'


  • 24. Data: 2016-02-27 22:22:43
    Temat: Re: token sprzętowy dla klienta indywidualnego
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2016-02-27 o 19:00, (Tom N) pisze:

    > LOL Uważasz, że w tokenach za kilka groszy jest super precyzyjny zegar?
    >
    > Zgadnij dlaczego od czasu do czasu trzeba podać dwa kody bezpośrednio po
    > sobie?

    Oczywiście zegar nie jest precyzyjny, to nawet bardziej kwestia wymiarów
    niż kosztów produkcji.

    W tokenie bazującym na czasie, który ma wymienną baterię trzeba zapewnić
    możliwość ustawienia czasu albo dodatkowy element zasilający zegar
    podczas wymiany baterii, ale wtedy wymiana musi nastąpić zanim
    bateria całkiem się wyczerpie.

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1