  • 1. Data: 2002-06-17 13:24:46
    Temat: trzeci emax w mbanku
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    FAQ mBanku podaje, że mając eKonto można mieć trzy eMaxy. W jaki sposób?
    Mam dwa eMaxy, a chętnie dorobiłbym się trzeciego.

    Pozdrawiam

    ERY

  • 2. Data: 2002-06-17 13:28:15
    Temat: Re: trzeci emax w mbanku
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 17, 2002 at 03:24:46PM +0200, ERY wrote:

    > FAQ mBanku podaje, że mając eKonto można mieć trzy eMaxy. W jaki sposób?
    > Mam dwa eMaxy, a chętnie dorobiłbym się trzeciego.

    A w tym samy mfaq nie bylo napisane ze nalezy zadzwonic do mlinki i zalozyc?

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-06-17 13:32:54
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 17 Jun 2002 15:24:46 +0200, w
    <aeknug$4qd$1@news.tpi.pl>, "ERY" <e...@p...gazeta.pl> napisał(-a):

    > FAQ mBanku podaje, że maj?c eKonto można mieć trzy eMaxy. W jaki sposób?
    > Mam dwa eMaxy, a chętnie dorobiłbym się trzeciego.

    Zadzwoń na mLinkę i poproś.

  • 4. Data: 2002-06-17 13:55:52
    Od: "Robert" <m...@B...pl>

    ERY <e...@p...gazeta.pl> wrote:

    > FAQ mBanku podaje, że mając eKonto można mieć trzy eMaxy. W jaki
    > sposób? Mam dwa eMaxy, a chętnie dorobiłbym się trzeciego.

    Spróbuj w ten sam sposób, w jaki dorobiłeś się drugiego ;)

    A mniej złośliwie, zadzwoń na mLinię. Robią to od ręki, ja zobaczyłem
    nowy eMax na ekranie jeszcze przed odłożeniem słuchawki.

  • 5. Data: 2002-06-17 15:02:32
    Od: <m...@p...onet.pl>

    A jaką korzyść dają aż trzy eMaxy? Chyba nie tylko to, że w ten sposób można
    ominąć podatek belkowy. To i tak mało można w ten sposób zyskać - minimalna
    kwota jaką należy trzymać na emaxie, aby uniknąć podatku to 77 złotych. 3 x 77 =
    231. 231 złotych bez podatku od odsetek! A odsetki już z podatkiem :-)

  • 6. Data: 2002-06-17 18:47:08
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "ERY" <e...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sposób?
    > Mam dwa eMaxy, a chętnie dorobiłbym się trzeciego.

    Ja na jednym trzymam swoje pieniądze, na drugim pieniądze mamy, a na
    trzecim teściowej. Nie muszę liczyć, ile odsetek komu się należy.
    Chętnie założyłbym jeszcze jedno, żeby gromadzić (i wydawać) pieniądze z
    jednego, określonego źródła. Gdyby można było mieć więcej eMaxów, pewnie
    żródło dla nich też by się w końcu znalazło :-)

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2002-06-17 21:05:53
    Od: "Menos" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jednego, określonego źródła. Gdyby można było mieć więcej eMaxów, pewnie
    > żródło dla nich też by się w końcu znalazło :-)

    Mam w takim razie pytanie.
    Obecnie mam tylko eKonto w mBanku.
    Jezeli bede zakladal teraz eMax'a to kolejny raz musze przechodzic te szopki
    z podpisywaniem kolejnej umowy i odsylaniem jej do mBanku ?
    Pozdr.

    Menos

  • 8. Data: 2002-06-17 21:59:16
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On 17 Jun 2002 17:02:32 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

    >A jaką korzyść dają aż trzy eMaxy?

    u mnie
    eMax-1 - wpływy do mBanku (przelewy w razie porzeby na eKonto)
    eMax-2 - oszczędności (bez karty, bez zdefiniowanego przelewu)
    (dyspozycja na wypadek śmierci)
    eMax-3 (wspólny) - karty VE (na zakupy) dla mnie i dla żony.
    (limit ustalany poprzez saldo, przelewy z eKonta)

    Poza tym mBank ma więcej rachunków
    i jest szansa np. na "Atak Klonów" :-))

    > Chyba nie tylko to, że w ten sposób można
    > ominąć podatek belkowy.

    mając 5 rachunków (eKonto, izzyKontoi 3x eMax) w mBanku można
    "zaoszczędzić dodatkowo
    maksymalnie 5 x 0,20 PLN.

    BAH

  • 9. Data: 2002-06-18 04:57:33
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "Menos" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    szopki
    > z podpisywaniem kolejnej umowy i odsylaniem jej do mBanku ?

    wystarczy zadzwonic - koniec formalnosci

  • 10. Data: 2002-06-18 06:10:26
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    > Spróbuj w ten sam sposób, w jaki dorobiłeś się drugiego ;)

    Dzięki za podpowiedź, chociaż złośliwości nie były potrzebne - drugiego
    eMaxa dorobilem się jako rachunku wspólnego z żoną, więc w ten sam sposób
    trzeciego bym chyba nie założył.

    Niemniej dziękuję.

    ERY