  • Data: 2002-12-08 23:07:55
    Temat: ub.na życie DORADZCIE!
    Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesć Wszystkim!

    Mam taki problem:
    - mam 27 lat i od 3,5 roku opłacam skaładkę ubezpieczenia na życie (do 55
    roku zycia)
    - składka wynosi teraz 110zł na miesiąc
    - mój mąż też ma takie ubezpieczenie więc stwierdziłam, że jedno wystarczy i
    że zlikwiduję moją polisę (jestem świadoma, że dostanę marne grosze),
    uzyskaną kwotę wpłacę na fundusz inwestycyjny i będę w ten fundusz inw.
    dalej inwestować (czyli co miesiąc przeznaczać tyle co tera na ub. na życie
    plus ewentualne zaskórniaki) z myślą o emeryturze.

    Poradzcie mi dobre dusze znające się na pieniądzach czy dobrze sobie to
    obmyśliłam?

    pozdrawiam
    --
    ulapod