  • 11. Data: 2013-06-21 14:17:32
    Temat: Re: ubezpieczenia turystyczne mbanku
    Od: Ludwik <r...@g...com>

    W dniu piątek, 21 czerwca 2013 13:01:37 UTC+2 użytkownik B.G. napisał:
> [...]
    >

    > "§17.
    >
    > W przypadku zdarzenia spowodowanego nagłym zachorowaniem lub nieszczęśliwym
    >
    > wypadkiem w czasie podróży zagranicznej, Ubezpieczony zobowiązany jest:
    >

    > [...]
    >

    > 5) Pokryć we własnym zakresie na miejscu zdarzenia koszty do wysokości
    >
    > równowartości 100 EUR, następnie koszty objęte ubezpieczeniem zwracane są po
    >
    > powrocie Ubezpieczonego do RP. Koszty powyżej równowartości 100 EUR mogą, na
    >
    > życzenie Ubezpieczonego, zostać pokryte przez Centrum Pomocy BRE
    >
    > Ubezpieczenia, bezpośrednio na rachunek placówki udzielającej pomocy. "

    Rok temu testowałem w Bułgarii - nic nie musiałem pokrywać sam.

  • 12. Data: 2013-06-21 14:46:38
    Od: Marek Chmielewski <m...@g...com>

    W dniu 2013-06-21 12:48, zgred pisze:

    > ... może po prostu pracownik mB BRE/U, któremu kazano dać odpór wrażym
    > pomówieniom?

    Jak zwykle najprostszym wytłumaczeniem jest teoria spiskowa :P.
    Każdy któremu brakuje wyobraźni od razu wietrzy spisek.
    Wyjaśnienie jest dużo bardziej proste.
    Wyjazd z małymi dziećmi + ubezpieczenie które sprawdziło się na
    poprzednich wyjazdach = *nieskrępowane korzystanie z usług medycznych.*
    Dalej nie chce mi się pisać bo ze spiskami nie należy zbyt mocno walczyć ;)