  • 21. Data: 2009-07-18 20:49:05
    Temat: Re: ukryte i niespodziewane opłaty w Getin i Deutsche
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Wojciech Nawara" news:h3t748$vbo$1@kushnir.sileman

    > A standardowo wypłata w kasie jest płatna? Toż to już kawał czasu temu
    > banki zostały zmuszone do zaprzestania pobierania za to opłaty...

    Getin skasuje za wypłatę poniżej 1k jeżeli w placówce nie ma bankomatu.
    Wszystkie wpłaty powyżej 1k (awizowane) są za free.

  • 22. Data: 2009-07-22 20:06:01
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 18 Jul 2009 22:45:10 +0200, Kamil Jońca wrote:

    > Chyba nie do końca. _zdaje_ mi się, że bank ma dać jakąś możliwość
    > bezpłatnej wypłaty z konta. (Np. w bankomacie)

    Wydaje mi się, że to było tak, że wpłaty na konto są w ramach opłaty za
    konto. Ale skoro tutaj konto jest za darmo, to już wpłata może być chyba
    płatna.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki