  • 1. Data: 2010-05-25 15:57:21
    Temat: umacnianie dolara
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    czy konsekwentne umacnianie $ ma związek z planami sprzedaży przez rząd USA
    skupionych w dołku bessy aktywów?

  • 2. Data: 2010-05-25 16:22:37
    Temat: Re: umacnianie dolara
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "tomek" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > czy konsekwentne umacnianie $ ma związek z planami sprzedaży przez rząd
    > USA skupionych w dołku bessy aktywów?

    gdzie słyszałeś o "planach sprzedaży" ?

    george

  • 3. Data: 2010-05-27 05:41:11
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > "tomek" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > gdzie słyszałeś o "planach sprzedaży" ?
    >
    > george

    TVNCNBC

  • 4. Data: 2010-05-27 06:42:44
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > TVNCNBC

    Z tego co wiem, Minutki FOMC/FEDu, nie mają takiego zamiaru, wręcz
    przeciwinie (ale o tym później)
    Coś im sie w tym TVN translator z ich "stacji współpracującej / CNBC" zepsuł
    chyba.

    george

  • 5. Data: 2010-05-27 08:08:59
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    tomek <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    Czy konsekwentne umacnianie $ ma związek z planami sprzedaży przez rząd USA
    skupionych w dołku bessy aktywów?

    Nie, ma raczej związek z globalną spekulacją.
    EURO najpierw długo umacniało się w stosunku do USD z 0,8 do 1,5 to teraz jest
    pora na dłuższą korektę.
    Wielu analityków szacuje, że kurs EUR/USD dojdzie do ok. 1.
    Czy sądzisz, że USD jest taką bezpieczną przystanią dla kapitału
    międzynarodowego w sytuacji gdy dług publiczny USA to prawie 90%
    amerykańskiego PKB?
    USA są zadłużone na przeszło 12 bilionów dolarów i USA powoli dołączają do
    grona potencjalnych bankrutów.

    Tylko, że bankructwo USA z oczywistych względów raczej nie wchodzi w rachubę
    gdyż oznaczałoby niewyobrażalne perturbacje finansowe i gospodarcze dla całego
    świata.

  • 6. Data: 2010-05-27 09:13:24
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    On May 27, 7:41 am, "tomek" <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > TVNCNBC

    W końcu mogę to napisać, nie robiąc offtopika - TVN KŁAMIE! ;)

  • 7. Data: 2010-05-27 16:42:52
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rachubę
    > gdyż oznaczałoby niewyobrażalne perturbacje finansowe i gospodarcze dla

    całkowicie się zgadzam tylko zastanawia mnie to półroczne umacnianie się $,
    podczas gdy jeszcze w ubiegłym roku $ zdobywał opinię waluty śmieciowej

  • 8. Data: 2010-05-27 19:10:52
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 27-05-2010 o 18:42:52 tomek <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > całkowicie się zgadzam tylko zastanawia mnie to półroczne umacnianie się
    > $, podczas gdy jeszcze w ubiegłym roku $ zdobywał opinię waluty
    > śmieciowej

    tu nie ma się co zastanawiać, zmieniono trend, zapodano info jaka to
    plajta w grecji i strefie euro i udało się pogłebić spadek.
    Mozna poszukać jeszcze powodów, ale po co.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 9. Data: 2010-05-27 19:50:59
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 25 Maj, 17:57, "tomek" <a...@p...onet.pl> wrote:
    > czy konsekwentne umacnianie $ ma związek z planami sprzedaży przez rząd USA
    > skupionych w dołku bessy aktywów?

    umacnianie dolara bedzie mialo konsekwencje w postaci kwotowania w
    ciagu najblizszych 11 miesiecy pary USDPLN powyzej 4.0000

    pozdrawiam twardzieli z fx