  • 21. Data: 2012-03-03 20:54:22
    Temat: Re: upiorna moda na PayPass
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    On 2012-03-02 19:50, Andrzej Lawa wrote:
    > Ave!
    >
    > Skąd się wzięła w bankach ta moda na wciskanie ludziom kart zbliżeniowych? I to bez
    opcji wyłączenia PayPass czy też zmiany karty na kartę bez modułu
    > radiowego?

    a w inteligo chyba mozna se to wylaczyc ustawiac max kwote transakcji paypass na 0

    m.

  • 22. Data: 2012-03-03 21:54:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/3/2012 1:39 AM, Bogdan B. wrote:

    > Czy my dalej mówimy o Paypass czy zmieniliśmy temat?

    nie no dalej mówimy e przeleceniu kartą.

  • 23. Data: 2012-03-03 22:10:19
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    Ja zauważyłem ostatnio z pewnym niepokojem, że sprzedawcy w sklepach po podaniu
    karty sami bez pytania przykładają ją do czytnika zbliżeniowego.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 24. Data: 2012-03-04 01:39:13
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > ... po czym pojawią się takież cipy z dodatkową funkcją lokalizatora GPS
    > oraz czujnika przyspieszeń, tudzież analizatora "zawartości we krwi" itd.

    & niewielkim odbiornikiem do anihilacji marud :D

    > Ja już tego pewno nie dożyję, ale młodsi grupowicze - z pewnością.

    o ile nie dadza sie zaszczepic.... lub nie beda marudzic LOL

    Pozdawiam

  • 25. Data: 2012-03-04 05:57:38
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    mohonk <m...@g...pl> wrote on 2012-03-03_23:10
    > Ja zauważyłem ostatnio z pewnym niepokojem, że sprzedawcy w sklepach po podaniu
    > karty sami bez pytania przykładają ją do czytnika zbliżeniowego.

    A kto podaje kartę sprzedawcy? Ja w ogóle nie wyjmuję z
    portmonetki, tylko czekam, aż się kwota wyświetli na czytniku...

    witrak()

  • 26. Data: 2012-03-04 07:47:48
    Od: W <w...@w...pl>

    mohonk wystukał, co następuje:

    > Ja zauważyłem ostatnio z pewnym niepokojem, że sprzedawcy w sklepach po
    > podaniu karty sami bez pytania przykładają ją do czytnika
    > zbliżeniowego.

    Też mi się kilka razy zdażyło.
    Na forum ING zapewniają, że sprzedawca nie może na użytkowniku wymusić
    płatności PP/PW więc gest 'podania karty' niejako sugerowałby normalną
    płatność z autoryzacją a tu ciach - leci zbliżeniowo a człowiek stoi jak
    wryty :/

  • 27. Data: 2012-03-04 14:14:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 03 Mar 2012 01:15:08 +0100, Krystek napisał(a):
    > Antenę? ;)

    Punkt poboru oplat w konfesjonale ? :-)

    czy moze bramke w drzwiach, a potem na spowiedzi zna liste obecnosci :-)

    J.

  • 28. Data: 2012-03-04 16:16:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    maruda <m...@n...com> writes:

    > ... po czym pojawią się takież cipy z dodatkową funkcją lokalizatora
    > GPS oraz czujnika przyspieszeń, tudzież analizatora "zawartości we
    > krwi" itd.

    Przecież to już wtedy zbędne, wystarczy że przejście obok wszechobecnych
    "bramek" będzie zauważone.

    Bramka w knajpie i analizator także niepotrzebny, przecież w sprawach
    spornych będzie można udowodnić że nie było zawartości.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 29. Data: 2012-03-04 18:31:55
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    maruda pisze:

    > Ojtam ojtam... czepiasz się :) Literówka. "h" mi zeżarło. ;)

    Że niby cipa zeżarła "h"? To w sumie nie takie niezwykłe, ale mam
    nadzieję, że czasowo, a nie permanentnie? :-)

    --
    MiCHA

  • 30. Data: 2012-03-05 06:43:19
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>