  • 21. Data: 2014-04-11 15:52:47
    Temat: Re: uwaga na Pocztowy (to oszuści!)
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    nie mam żadnego interesu aby bronić pocztowego
    ale mam wątpliwości czy naprawdę składałeś
    wniosek o NOWE konto oszczędnościowe

    na stronie pocztowy.pl jest wniosek ale o "stare"

  • 22. Data: 2014-04-11 16:16:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zarząd komplementariusza" d...@g...co

    : nie mam żadnego interesu aby bronić pocztowego
    : ale mam wątpliwości czy naprawdę składałeś
    : wniosek o NOWE konto oszczędnościowe

    : na stronie pocztowy.pl jest wniosek ale o "stare"

    Na pewno składał wniosek o to, które kosztuje go
    najwięcej -- to znana praktyka ludzi z tej grupy!!! ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2014-04-11 19:20:32
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Na pewno składał wniosek o to, które kosztuje go
    > najwięcej -- to znana praktyka ludzi z tej grupy!!! ;)

    no cóż - niektórzy ludzie bywają zdeczka roztargnieni :)

  • 24. Data: 2014-04-12 14:46:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zarząd komplementariusza" 5...@g...co

    : no cóż - niektórzy ludzie bywają zdeczka roztargnieni :)

    Właśnie na takich dybie Pocztówka. To jest właśnie wyższa
    kultura obsługi ogólnej. Jak na wojnie -- wróg czuwa, więc
    nie śpij! Po co zadawać się z takimi ludźmi, którzy
    szukają zwady?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2014-04-12 22:57:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 11 kwietnia 2014 16:16:30 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Na pewno składał wniosek o to, które kosztuje go
    >
    > najwięcej -- to znana praktyka ludzi z tej grupy!!! ;)
    Ale to Lawa składał. A to gość wymagający specjalnej troski.

  • 26. Data: 2014-04-13 00:15:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.04.2014 15:52, zarząd komplementariusza pisze:
    > nie mam żadnego interesu aby bronić pocztowego
    > ale mam wątpliwości czy naprawdę składałeś
    > wniosek o NOWE konto oszczędnościowe
    >
    > na stronie pocztowy.pl jest wniosek ale o "stare"

    Biorąc pod uwagę cel dla którego chciałem mieć to konto - mała rezerwa
    plus możliwość bardzo sporadycznej bezprowizyjnej wpłaty lub wypłaty w
    odległości paru kroków od domu - musiałbym być imbecylem pokroju Krisa
    (co jest tak głupi, że nawet wierszy zawijać nie potrafi) żeby wybrac
    konto z droższą prowizją przy KAŻDEJ wypłacie.

  • 27. Data: 2014-04-13 00:19:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 11.04.2014 19:20, zarząd komplementariusza pisze:

    > no cóż - niektórzy ludzie bywają zdeczka roztargnieni :)

    Roztargnieni jak roztargnieni... Tutaj mamy celowe działanie oszustów.

    Ba!

    W uczciwych bankach prowizja jest podliczana przed zatwierdzeniem
    operacji. I nawet jeśli przypadkiem ktoś i to przegapi, to jeśli wskutek
    operacji środki miałyby zejść poniżej zera, to sam system będzie
    protestował.

    Cóż, póki co wysłałem skargę do KNF. I chyba równolegle wyślę
    zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa do prokuratury.

  • 28. Data: 2014-04-13 12:02:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Apr 2014 00:15:01 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > (co jest tak głupi, że nawet wierszy zawijać nie potrafi) żeby wybrac
    > konto z droższą prowizją przy KAŻDEJ wypłacie.

    Biorac pod uwage zalozona sporadycznosc operacji, to prowizja nie taka
    istotna :-P

    J.

  • 29. Data: 2014-04-13 13:35:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 kwietnia 2014 00:15:01 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    =
    > Biorąc pod uwagę cel dla którego chciałem mieć to konto - mała rezerwa
    > plus możliwość bardzo sporadycznej bezprowizyjnej wpłaty lub wypłaty w
    > odległości paru kroków od domu - musiałbym być imbecylem pokroju Krisa

    To że jesteś imbecylem udowadniasz systematycznie od dawna, ale mniejsza o to.
    Wstaw linka z którego zakładałeś konto to zobaczymy o co wnioskowałeś.

  • 30. Data: 2014-04-13 14:39:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.04.2014 12:02, J.F. pisze:

    > Biorac pod uwage zalozona sporadycznosc operacji, to prowizja nie taka
    > istotna :-P

    Ależ jest po podważa w ogóle sens takiego konta jako małej, podręcznej
    awaryjnej rezerwy.