    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: uwaga na atak
    Date: Fri, 6 Nov 2015 11:53:29 +0100

    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/nowy-atak
    -na-internaut%c3%b3w-bardzo-niebezpieczny/ar-BBmPgrP

    "Wczoraj około godziny 16 internauci zaczęli dostawać wiadomości o
    tym, że przypadkiem do zupełnie innej osoby trafił przelew adresowany
    rzekomo do nich. Wyglądają one następująco:
    Dzień dobry, kilka dni temu otrzymałam przelew na kwotę kilkuset
    złotych, problem w tym, że wpisano błędnego odbiorcę oraz ja tych
    pieniędzy nie oczekiwałam, więc wydaje mi się, że mój numer konta
    został podany omyłkowo. W banku otrzymałam ten adres email jako
    należący do właściciela. Proszę o sprawdzenie potwierdzenia przelewu
    czy to Państwa rachunek, udostępniam do wglądu w mojej
    chmurze:http://ieoffice365.pl/documents/word/potwier
    dzenie-przelewu.
    Jeżeli tak, to oczekuję na informację czy był on kierowany do mnie,
    najlepiej gdybym mogła prosić o numer telefonu w celu sprawniejszego
    kontaktu.

    Jeśli używamy takich przeglądarek jak Chrome, czy Firefox, to
    zostaniemy powiadomieni, że aby dostać się do tej strony musimy użyć
    przeglądarki Internet Explorer.

    Niestety, jeśli otworzymy tę stronę za pomocą Internet Explorera, to
    mamy gwarancję zainfekowania komputera.

    Co zrobić jeśli mimo wszystko kliknęliśmy w ten link? Eksperci z radzą
    jak najszybciej odłączyć komputer od sieci i... Zainstalować system od
    nowa."

    J.