  • 1. Data: 2007-08-21 14:11:23
    Temat: uwaga na bardzo niekorzystne kursy KK citi
    Od: Wojtas <w...@n...pl>

    z NBP 01.08.2007 euro 1 EUR 3,8125

    kurs citka 3,99

    rece opadaja, nigdy wiecej nic za granica nie kupie karta sytego banku

    Wojtek

  • 2. Data: 2007-08-21 14:17:19
    Temat: Re: uwaga na bardzo niekorzystne kursy KK citi
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Wojtas" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
    >z NBP 01.08.2007 euro 1 EUR 3,8125
    >
    > kurs citka 3,99
    >
    > rece opadaja, nigdy wiecej nic za granica nie kupie karta sytego banku

    to chyba powszechnie wiadome wiele razy bylo tu dyskutowane, karta Citi nie
    nadaje sie do zakupow za granica

  • 3. Data: 2007-08-21 14:39:42
    Od: Wojtas <w...@n...pl>

    sensei wrote:
    > to chyba powszechnie wiadome wiele razy bylo tu dyskutowane, karta Citi
    > nie nadaje sie do zakupow za granica

    w momencie podpisywania umowy pytalem o to i pan powiedzial mi, ze
    kiedys tak bylo, a teraz kursy sa wszedzie bardzo podobne...
    no coz sprawdzilem na wlasnej skorze i ostrzegam innych - nie ufac
    citkowi, sporo placilem niestety na wyjezdzie, ale wiecej na mnie nie
    zarobia

    Wojtek