  • 11. Data: 2008-11-14 15:18:46
    Temat: Re: uwaga na lukas, mnie naciągnęli, eh...
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Wiele bankow nie daje TOiP przy podpisywaniu umowy, mimo, ze w tresci
    > jest fragment o zapoznaniu sie z TOiP.

    To niestety prawda - i zabieg specjalnie obliczony na "durnego szarego
    klienta". Jednak ludzie to podpisuja. Ja zawsze przynajmniej przejrze
    interesujace mnie czesci z regulaminu (ogolnie, nie tylko interesujacego
    mnie np konta - zeby wiedziec jakie bank ma zasady) oraz TOiPa.

    Inna sprawa jest to , ze TOiP bank moze zmieniac w kazdej chwili (nawet
    bez informowania klienta)- niby w umowie jest wspomniane, ale nie jest
    czescia umowy.
    --
    Regards,
    Maverick

  • 12. Data: 2008-11-14 15:26:26
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    zlotowinfo pisze:
    > ostatnio zamknąłem konto oszczędnościowe
    > ale jak zrobili lepszy procent zrobiłem na nowo
    >
    > dziś patrzę "-20zł" - "tak powinno być w każdym banku"
    > dosłownie skurwysyństwo

    Dlatego nie powinno sie wiazac z takim bankiem.Z przykroscia stwierdzam
    ze po kilku latach bycia z tym bankiem z ulga sie z nim rozstalem.
    Taka ekwilibrystyka i "zagwiazdkowanie" umow i promocji jak tutaj
    szokuje coraz bardziej.

  • 13. Data: 2008-11-14 16:49:19
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wiele bankow nie daje TOiP przy podpisywaniu umowy, mimo, ze w tresci jest
    > fragment o zapoznaniu sie z TOiP.

    to prawda. i jednocześnie dowód na to, że podpisujący albo umowy nie czytał,
    albo nie zrozumiał fragmentu, że owa toip powinna leżeć na stole przygotowana
    właśnie dla niego.

  • 14. Data: 2008-11-14 16:54:03
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Końrad N.S." <n...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >

    > to prawda. i jednocześnie dowód na to, że podpisujący albo umowy nie
    > czytał, albo nie zrozumiał fragmentu, że owa toip powinna leżeć na stole

    Do głowy by nie przyszło ze bank bedzie żądał 20 pln za otwarcie konta ( nic
    z tego ze "ponowne")...
    Zaraz sie okaże ze okres karencji wydłużą do 100 lat....
    Badźmy szczerzy, raczej nie zwróciłbyś uwagi na ten fragment TOiP.

  • 15. Data: 2008-11-14 17:52:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    george pisze:
> [...]
    > Zaraz sie okaże ze okres karencji wydłużą do 100 lat....
    > Badźmy szczerzy, raczej nie zwróciłbyś uwagi na ten fragment TOiP.

    Sa pilapki i pulapeczki - wejdz na strone Citi i przeczytaj uwaznie co
    taka jasna czcionka pisze przy tym ich nowym superoprocentowanym KO -
    jakie mozna poniesc koszty z nim zwiazane :)

    http://www.online.citibank.pl/page.do?content=konta_
    do_oszczedzania

  • 16. Data: 2008-11-14 18:09:55
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    pią, 14 lis 2008 o 18:52 GMT, krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > taka jasna czcionka pisze przy tym ich nowym superoprocentowanym KO -
    > jakie mozna poniesc koszty z nim zwiazane :)

    buahah:
    "odsetki naliczane są w miesiącach, w których nie wypłacasz pieniędzy",
    czyli wysokie prawdopodobienstwo ze prawie w ogole :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ A strong conviction that something must ]
    [ Ekg: #3781111 ][ be done is the parent of many ]

  • 17. Data: 2008-11-14 18:30:22
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > w toip jest coś takiego:
    > jeśli otwarcie następuje w ciągu 90 dni od daty zamknięcia Rachunku
    > Oszczędzam założonego wcześniej do tego samego konta pobierana jest opłata
    > 20 zł
    >
    > nigdy bym nie pomyślał że za założenie rachunku można płacić
    Proste, Lukas ma kapitalizację kwartalną, jest to zabezpieczenie przed tymi,
    co zamykają wcześniej rachunek, żeby dostać naliczone odsetki (np. w czasie
    promocji). A potem otwierają na nowo, żeby załapać się na nową promocję :-)

    Rachunek jest darmowy, więc po co w ogóle go zamykałeś?

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 18. Data: 2008-11-14 18:33:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 14 Nov 2008 18:30:22 +0000 (UTC), w <gfkg3u$bfm$1@inews.gazeta.pl>,
    "MrMrooz " <m...@g...pl> napisał(-a):

    > Rachunek jest darmowy, więc po co w ogóle go zamykałeś?

    Pewnie po to, żeby od razu wypłacić odsetki. Inaczej się nie da.

  • 19. Data: 2008-11-14 21:04:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "MrMrooz " <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > :-)
    >
    > Rachunek jest darmowy, więc po co w ogóle go zamykałeś?

    po aferze z lukasem

  • 20. Data: 2008-11-14 21:41:35
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 14 Nov 2008 18:09:55 +0000 (UTC), Brzezi
    <u...@e...net.pl> wrote:

    do_oszczedzania

    >buahah:
    >"odsetki naliczane są w miesiącach, w których nie wypłacasz pieniędzy",
    >czyli wysokie prawdopodobienstwo ze prawie w ogole :)

    ale jesli bedziuesz twardy i nie bedziesz wyplacal to:
    "Standardowo opłata miesięczna za prowadzenie konta
    SuperOszczędnościowego wynosi 29,99 zł."

    "nie płacisz za prowadzenie konta więcej
    Opłata miesięczna za prowadzenie konta wynosi 0 zł, jeśli w danym
    miesiącu:

    * kartą płatniczą Karty płatnicze do Konta Osobistego wykonasz
    transakcje bezgotówkowe na łączną sumę min. 500 zł lub
    * na Konto Osobiste (lub inne konto w naszym banku) przelejesz
    swoje wynagrodzenie w wysokości min. 1500 zł
    "
    czyli z tego wynika, ze jak sie nie obrocisz, tak d*pa z tylu....

    opzdarwiam,
    Cyb