  • 21. Data: 2004-11-02 20:29:57
    Temat: Re: [vw] token
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Markus Sprungk <z...@c...cy>
    w wiadomości <news:kgcvpxoexe1l$.14xu6e8dhfxvn.dlg@40tude.net> wstukał:

    > A nieprawda. Bo mój jest ważny do 04/30/09, czyli do 2009 roku :)

    Tylko dlaczego dostałeś token +- pół roku temu?

    --
    PSP Previous Cumulative PTF Package Instructions- C3147510 SF98061
    PSP information for cumulative package ++++++++++ C3343510 SF98510

  • 22. Data: 2004-11-02 20:33:40
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    'Tom N' napisał(a):

    > Tylko dlaczego dostałeś token +- pół roku temu?

    Bo wtedy zakładałem konto ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 23. Data: 2004-11-02 20:48:05
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Markus Sprungk <z...@c...cy>
    w wiadomości <news:10x4v8qwwjhzv.1wf4bkr2y73dh$.dlg@40tude.net> wstukał:

    > Bo wtedy zakładałem konto ;)

    No to VW idzie z postępem i zanabył te 5-letnie :)

    --
    +++++++++++++++++++++++ Murphy's Laws +++++++++++++++++++++++++++++
    5. Left to themselves, things tend to go from bad to worse. +++++++

  • 24. Data: 2004-11-03 07:10:12
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    Bogdan B. wrote:

    > Nie, dostęp przez telefon jest bepłatny. I dzwonienie na numer 0800103301
    > też.

    Zapominasz, ze nie kazdy ma mozliwosc zadzwonic na 0800. Szczegolnie w
    czasach internetu i komorek - np. ja i wiekszosc moich znajomych
    rozstala sie z telefonem stacjonarnym.

    Pozdr.
    JD

  • 25. Data: 2004-11-03 07:18:45
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Jarek Dukat napisał(a):

    > Zapominasz, ze nie kazdy ma mozliwosc zadzwonic na 0800. Szczegolnie w
    > czasach internetu i komorek - np. ja i wiekszosc moich znajomych
    > rozstala sie z telefonem stacjonarnym.

    Z Idei, nawet z POPa można sobie za darmo dzwonić po 0800 :P

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 26. Data: 2004-11-03 12:16:32
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Z Idei, nawet z POPa można sobie za darmo dzwonić po 0800 :P

    Tak sie sklada ze w niczym mi to nie pomaga :)
    Trzymam sie z daleka od wszystkiego co chodz troszke smierdzi tepsa, a
    wiec rowniez od idei.

    Pozdr.
    JD

  • 27. Data: 2004-11-03 12:16:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Jarek Dukat wrote:

    > Tak sie sklada ze w niczym mi to nie pomaga :)
    > Trzymam sie z daleka od wszystkiego co chodz troszke smierdzi tepsa, a
    > wiec rowniez od idei.

    Budki telefoniczne też omijasz z daleka? Netii albo Dialogu np. ?

  • 28. Data: 2004-11-03 13:23:16
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    Glenn wrote:

    > Budki telefoniczne też omijasz z daleka? Netii albo Dialogu np. ?

    Nie :)
    Wlasciwie to sam nie wiem czemu ale bylem przekonany ze z budki sie na
    0800 nie dodzwonie, sam nie wiem skad mi sie to wzielo :)

    Pozdr.
    JD

  • 29. Data: 2004-11-03 13:27:55
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-03 14:23 Jarek Dukat said the following:
    [...]

    > Wlasciwie to sam nie wiem czemu ale bylem przekonany ze z budki sie na
    > 0800 nie dodzwonie, sam nie wiem skad mi sie to wzielo :)

    Być może miałeś podobne doświadczenia do moich. W Zakopanem nie dało się
    dodzownić na 0800 z budek. Nawet kiedyś pamiętałem tłumaczenie, dlaczego.

    KJ

  • 30. Data: 2004-11-03 13:29:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Jarek Dukat wrote:

    > Nie :)
    > Wlasciwie to sam nie wiem czemu ale bylem przekonany ze z budki sie na
    > 0800 nie dodzwonie, sam nie wiem skad mi sie to wzielo :)

    Prawdę mówiąc nie sądzę, żeby tokeny z ważnością do 30.11 "padły" po tej
    dacie - gdyby tak miało być VW wrzuciłby jakis komunikat. Pomęczę ich pocztą
    wewnętrzną na tę okoliczność - zobaczymy co odpowiedzą.