-
1. Data: 2003-05-24 09:11:57
Temat: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Witam,
Powiedzcie mi, czy ja mam takiego pecha na te banki, czy co? ;-)
Zchęcony informacjami o tym, że konto e-direct standard będzie bezpłatne
zachciało mi się tam otworzyć rachuneczek.
Chciałem wyjaśnić kwestię opłat - jeżeli konto zostanie otwarte w maju - to
czy za maj zostanie pobrana opłata 10 PLN. Cała sytacja działa się jakieś
pół godzinki temu.
Dzwonię na linię informacyjną: 0801 16 16 16.
Pytam co i jak. Odpowiedź - opłata zdecydowanie nie będzie pobrana. OK, ale
przy okazji rozmowy wyszła pewna nieścisłość odnośnie procedury otwarcia
rachunku na poczcie. Na stronie pisze, że pani poczta bierze "komplet
dokumentów" i przekazuje do banku. Infolinia twierdzi, że poczta bierze
tylko formularz identyfikacyjny, a resztę samemu wysyła klient, sam wypisuje
kopertę i nakleja znaczki.
Dodam, że kobita miała chyba kiepskie dni, bo prawie mnie pogryzła...
Ażeby uściślić informację dzwonię na linię operacyjną: 0800 103 301.
Połączyłem się z konsultantem. Odebrałą naprawdę miła pani. Na początek
pytanie - czy jeśli otworzę konto teraz to za maj zostanie pobrana opłata?
Nie, ale jeśli pan chce mogę to sprawdzić. No i poszła wypytać. Przyszła i
stwierdziła, że jednak będzie pobrana opłata za maj dla klientów
otwierających konta edirect standard w maju. Tłumaczyła to tym, że dopiero
dziś konsultanci otrzymali informacje na temat nowej oferty. No OK.
Poruszyłem też temat procedury otwarcia rachunku. I konsultantka sama
stwierdziła, że na stronie jest błąd i muszą to poprawić. Otóż vwbank ma z
pocztą umowę tylko na weryfikację i przesyłanie formularzy
identyfikacyjnych. I teoretycznie klient powinien wysłać wniosek
samodzielnie. Poczta nie ma obowiązku przesyłania 'kompletu dokumentów'.
Jeśli prześle wszystko - to będzie tylko dobra wola poczty. Mają to poprawić
w poniedziałek... Zobaczymy...
No dobrze, że mi powiedzieli bo bym się wyżywał na kobitce z poczty, że nie
chce wziąć wniosku, a powinna 'komplet'... A miałaby rację... :-/
Z moją wrodzoną dociekliwością dzwonię jeszcze raz na linię informacyjną,
ażeby wyjaśnić sprzeczność informacji nt opłaty za maj. Odebrała ta sama -
dość niemiła osoba.
I słyszę "jeśli w banku uzyskał pan informacje, że będzie opłata, to
będzie'. Zero zainteresowania tematem, kompletna olewka. "Ale państwo macie
podane inne informacje, dlatego chciałem wyjaśnić tę nieścisłość". i głosem
wkurzonym niczym osa za szybą "jeśli pan chce to ja pana przełączę i tam pan
uzy" i tu połączenie zostało przełączone. :-) Ta osoba nie nadaje się na
konsultanta!
Po przełączeniu - nawet nie wiem do kogo - uzyskałem potwierdzenie, że
opłata za maj będzie. Zasugerowałem też doinformowanie konsultantów...
Ech, kwestie opłat i procedur otwarcia poruszę jeszcze w e-mailu, zobaczymy
jakie tym razem dostanę info...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
2. Data: 2003-05-24 09:30:37
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "Krab" <_...@h...pl__>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bandou$c6v$1@news.onet.pl...
> Ech, kwestie opłat i procedur otwarcia poruszę jeszcze w e-mailu,
zobaczymy
> jakie tym razem dostanę info...
wniosek- papiery wyslac nie wczesniej jak za tydzien :-)
daj znac jak dostaniesz odpowiedz
-
3. Data: 2003-05-24 09:46:23
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "Seb" <n...@a...pl>
Potwierdzam, jeśli dokumenty dotrą do banku w maju, oplata bedzie.
Przesunalem wizyte kuriera na 2 czerwca ;)
pzdr
Seb
-
4. Data: 2003-05-24 10:33:02
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości
news:bane5s$pgp$1@atlantis.news.tpi.pl...
> > Ech, kwestie opłat i procedur otwarcia poruszę jeszcze w e-mailu,
> zobaczymy
> > jakie tym razem dostanę info...
>
> wniosek- papiery wyslac nie wczesniej jak za tydzien :-)
> daj znac jak dostaniesz odpowiedz
Jasne! :-)
Chociaż teraz mnie ta promocja korci. ;-)
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
5. Data: 2003-05-24 15:14:03
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Seb" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
news:banf0k$ch$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Potwierdzam, jeśli dokumenty dotrą do banku w maju, oplata bedzie.
> Przesunalem wizyte kuriera na 2 czerwca ;)
No nie mogę. Wiedziałem że coś tu MUSI nie pasować!
Tak się rzuciliśmy na ten VWbankdirect, a tu okazuje się, że żywi
konsultanci są dostępni jedynie od poniedziałku do piątku 8-20 i w soboty
9-15...
Poza tym okresem jedynie zastrzeganie kart, ale to im robi polcard...
A ja już się przywyczaiłem do całodobowej obsługi. :-)
No serio się tutaj rozczarowałem... :-/
I jeszcze pytanko: wiem, że można robić przelewy prez serwis telefoniczny z
automatu. Trzeba je jakoś definiować wcześniej pewnie. To się robi u
konsultanta, czy może to są te same przelewy co w dostępie internetowym???
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
6. Data: 2003-05-24 15:19:02
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bao28o$k5i$1@news.onet.pl...
> Tak się rzuciliśmy na ten VWbankdirect, a tu okazuje się, że żywi
> konsultanci są dostępni jedynie od poniedziałku do piątku 8-20 i w soboty
> 9-15...
> Poza tym okresem jedynie zastrzeganie kart, ale to im robi polcard...
BTW mogli by takie informacje zamieścić w FAQ czy gdziekolwiek... Chyba, że
się wstydzą... Bo nie uświadczysz info o tym, póki się nie znadziejesz...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
7. Data: 2003-05-24 17:28:15
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara"
>
> I jeszcze pytanko: wiem, że można robić przelewy prez serwis telefoniczny
z
> automatu. Trzeba je jakoś definiować wcześniej pewnie. To się robi u
> konsultanta, czy może to są te same przelewy co w dostępie internetowym???
Żeby uaktywnić przelewy zdefiniowane w internecie także w serwisie
telefonicznym, trzeba dzwonić do konsultanta.
Bogdan B.
-
8. Data: 2003-05-24 18:41:58
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
news:baoa4b$q70$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Żeby uaktywnić przelewy zdefiniowane w internecie także w serwisie
> telefonicznym, trzeba dzwonić do konsultanta.
Dzięki za info. A przez konsultanta jak się wykonuje przelew to rozumiem, że
można korzystać z jakichś szablonów, czy to tych internetowych, czy z
serwisu automatycznego??
Bo w Lukasie zawsze trzeba znać numer rachunku odbiorcy. Niechętnie sięgają
do bazy ebanku w lukaslinii...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
9. Data: 2003-05-24 19:56:28
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "Mentos" <m...@s...o2.pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bandou$c6v$1@news.onet.pl...
> Witam,
> Pytam co i jak. Odpowiedź - opłata zdecydowanie nie będzie pobrana. OK,
ale
> przy okazji rozmowy wyszła pewna nieścisłość odnośnie procedury otwarcia
> rachunku na poczcie. Na stronie pisze, że pani poczta bierze "komplet
> dokumentów" i przekazuje do banku. Infolinia twierdzi, że poczta bierze
> tylko formularz identyfikacyjny, a resztę samemu wysyła klient, sam
wypisuje
> kopertę i nakleja znaczki.
> Dodam, że kobita miała chyba kiepskie dni, bo prawie mnie pogryzła...
Zamów sobie kuriera.
Ja tak zrobilem, z 2 powodów. Nie bardzo mialem czas zeby isc na poczte a
poza tym mam ostatnio "uczulenie" na pocztę.
Kurier przyjechal o umówionym czasie i zabral komplet dokumentów.
--
-------------------------------------
Pozdrawiam:
MENTOS
m...@o...pl
ICQ: 72467386 GG# 1335
-
10. Data: 2003-05-25 07:56:39
Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara"
>
> Dzięki za info. A przez konsultanta jak się wykonuje przelew to rozumiem,
że
> można korzystać z jakichś szablonów, czy to tych internetowych, czy z
> serwisu automatycznego??
>
> Bo w Lukasie zawsze trzeba znać numer rachunku odbiorcy. Niechętnie
sięgają
> do bazy ebanku w lukaslinii...
Nie robiłem przelewu przez konsultantkę, ale pewnie można użyć danych z
przelewu internetowego. W każdym razie widzi dane takich przelewów, bo przy
aktywacji do automatycznego serwisu telefonicznego przeczytała mi je.
BTW: pytałem o e-direct i kartę. Ponoć aktualizacja salda Elektrona jest raz
na dzień. Jest to chyba karta o onlinowości ala Lukas albo byłe PBK.
Bogdan B.