  • Data: 2009-02-06 21:24:30
    Temat: w 2009 spadnie deszcz - kupcie parasol
    Od: "zbulwersowany ciemnowidz" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gość jakieś ma psychiczne problemy, bo się strasznie pluje, że ktośtam się go
    ośmielił skrytykować - jakby sie za boga uwazal

    wcale mnie nie dziwi że to kretyńskie społeczeństwo ciemniaków gardzące
    nauką, matematyką, fizyką, naukowcami, inżynierami wierzy w te pierdy

    robić się nie chce pasożytowi cholernemu przy tokarce, to sobie wymyślił, że
    będzie jasnowidzem, a przy okazji paru cwaniaczków zarabia przy nim kasę

    takie sranie "bedzie wojna" to żadna przepowiednia, statystycznie wojna jest
    co roku gdzieś mniejsza, bądź większa, cwaniak p....lony uzywa ogólnikowych
    sformułowań, żeby potem dowolna wojne mogl podciagnac pod sowje teorie

    "bedzie w lipcu, ale ja nie mowie ze bedzie w lipcu... moze bedzie wczesniej"

    kurwa, co za debilem trzeba być, żeby takie kity łykać

    na 2008 tez przepowiadal wojne i gówno, to moze w 2009? a moze w 2010?
    ale kupcie ksiazke z zyciorysem jasnowidza koniecznie jeszcze przed wojna...

    jak jest taki dobry to niech skończy pierdolić, tylko obstawia spadki i
    wzrosty na forexie - przy jego 80% skutecznosci przeskoczy Buffeta w 3
    tygodnie, hehehehe