  • 11. Data: 2009-12-07 19:22:14
    Temat: Re: w mBanku tak miło, jak nieudanie - przelew zagraniczny fail
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Zephyr" news:hfjiq5$7kr$1@news.task.gda.pl

    > aj tam, chodzi o meritum spraw, a nie o poprawność korespondencji chyba...
    > ale dobra, mam Outlooka, nie chce mi się ciąć, przyznam...

    A widzisz. Ja też mam program od MS i jakoś kość w tyłeczku mi nie strzela z
    powodu, że wykasuję kilka części wiadomości, na którą odpowiadam.
    Zasada prosta - jeżeli ci się nie chce poprawnie cytować, to najlepiej nie
    pisz na grupę. Wszystkim wyjdzie to na zdrowie - tobie, bo się przemęczysz,
    innym użytkownikom grupy bo ich krew nie będzie zalewała jak w wątku
    zawierającym kilkanaście (bądź kilkadziesiąt) wiadomości znajdzie się jeden
    "inteligentny" co bez gruchy i pietruchy napisze swoje przemyślenia w takiej
    formie jak by zaczynał na łamach grupy całkowicie nowy temat.

    A jeżeli nadal cię nie przekonałem to zachęcam do posypania głowy popiołem
    (metafora), udania się w pokorę (metafora) i przeproszenia się (również
    metafora) z netykietą, a szczególnie informacjami/punktami związanymi z
    poprawną formą (zasadami) odpowiadania na posty innych użytkowników.