  • 1. Data: 2011-12-21 12:45:59
    Temat: walutomat, jak tam z bzwbk?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Jakis czas temu wymienialem USD przez walutomat i BZWBK (mam tam konto w
    USD). Bylo to prawie rok temu, przed wprowadzeniem tych dziwnych oplat.
    Wtedy bylo larum, ze teraz to juz sie nie oplaca itp.

    Ale w TOiP:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/tar
    yfa_dla_ciebie.pdf

    w rozdziale II, pkt. 2 stoi:

    "Transakcje na rachunek w BZ WBK" "Konto walutowe24" "Bez opłat"

    Ktos moze potwierdzic czy przelewy walutowe w ramach BZWBK (czyli do
    walutomatu) sa darmowe?

    A tak w ogole to co sie teraz bardziej oplaca - walutomat,
    internetowykantor czy moze jest jakas ciekawa i uczciwa konkurencja?

  • 2. Data: 2011-12-21 13:00:38
    Temat: Re: walutomat, jak tam z bzwbk?
    Od: Gieniu <d...@i...eu>

> [...]
    >
    > A tak w ogole to co sie teraz bardziej oplaca - walutomat,
    > internetowykantor czy moze jest jakas ciekawa i uczciwa konkurencja?

    Przelewy wewnętrzne są oczywiście bezpłatne, dzięki temu te kantory
    mają właściwie sens... osobiście używałem internetowykantor, teraz
    przeszedłem topfx.pl - nieco lepszy kurs

  • 3. Data: 2011-12-21 13:01:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 21 Dec 2011 13:45:59 +0100, neoniusz napisał(a):

> [...]
    >
    > A tak w ogole to co sie teraz bardziej oplaca - walutomat,
    > internetowykantor czy moze jest jakas ciekawa i uczciwa konkurencja?

    Ja jakoś mieniałem ostatnio bodajże euro i nie było żadnej opłaty i o ile
    dobrze pamiętam ona jest na przelewy przychodzące z SEPA/SWIFT ale
    pewności nie mam a nie chce mi się grzebać po www.
    Co do kantorów to zależy raz lepiej tu a raz tu - musisz sam porównać o
    zadanym czasie. Jeszcze sprawdź cinkciarz.pl.

    --
    xbartx