  • 1. Data: 2012-04-14 00:07:51
    Temat: wazelinka dla Millenium :)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    No, trochę to potrwało, w międzyczasie zgubił się po drodze jeden kwitek
    (na szczęście kopia), ale wreszcie dostałem pełną refundację opłat
    (prowizja z mBanku za duplikat umowy + opłata za wyrys z rejestru
    gruntów) w związku z tą nieszczęsną sprawą konsolidacji hipotecznej, co
    do której nie zostałem poinformowany o arbitralnym liczbowym
    ograniczeniu posiadanych produktów kredytowych, mimo podania ich
    wszystkich konsultantowi.

    Zatem wazelinka dla Millenium za przyznanie się do błędu i jego naprawienie.