  • 1. Data: 2009-04-21 06:32:52
    Temat: wbk - kredyt - automatyczna splata
    Od: "mirek" <m...@p...fm>

    czesc. mam kredyt gotowkowy w wbk

    co miesiac 20-go o 20:00 sciagaja mi rate kredytu. wczoraj zdarzylo sie tak
    ze nie mialem wymaganej kwoty i sciagneli tyle ile bylo.
    dzisiaj juz mam wymaganą reszte na koncie.

    pytanko: powinienem sam przelac reszte czy sciagna sobie automatycznie. są
    jakies konsekwencje tego faktu ze nie mialem wymaganej kwoty?

    pozdr
    mirek

  • 2. Data: 2009-04-21 06:59:27
    Temat: Re: wbk - kredyt - automatyczna splata
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > co miesiac 20-go o 20:00 sciagaja mi rate kredytu. wczoraj zdarzylo sie tak
    > ze nie mialem wymaganej kwoty i sciagneli tyle ile bylo.
    > dzisiaj juz mam wymaganą reszte na koncie.

    jeżeli to PZ (polecenie zapłaty) to powinni próbować (po kilku dniach)
    jeszcze raz pobrać, ale najlepiej zadzwoń do banku i zapytaj, bo jak nie
    to powinieneś spłacić brakującą kwotę jak najprędzej...odsetki lecą

    > pytanko: powinienem sam przelac reszte czy sciagna sobie automatycznie. są
    > jakies konsekwencje tego faktu ze nie mialem wymaganej kwoty?

    nie spłaciłeś raty kredytu więc bank pobierze odsetki karne

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-04-22 06:28:00
    Od: "mirek" <m...@p...fm>

    sciagneli reszte nastepnego dnia o 20:00 :)

    pozdr
    mirek

  • 4. Data: 2009-04-22 06:41:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    mirek pisze:
    > sciagneli reszte nastepnego dnia o 20:00 :)
    >
    > pozdr
    > mirek

    a odsetki karne?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-04-22 06:52:29
    Od: "mirek" <m...@p...fm>

    domyslam sie ze pewnie sa ale nie wiem gdzie tego szukac

    w sumie sciagneli co do grosza tyle ile co miesiac

    w danych szczegolowych rachunku kredytowego jedyne co ma w nazwie 'odsetki'
    to 'odsetki biezace' i faktycznie pare zlotych tam wisi
    czy to wlasnie to ?

    pozdr
    mirek

  • 6. Data: 2009-04-22 06:58:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    mirek pisze:
> [...]
    >
    > w danych szczegolowych rachunku kredytowego jedyne co ma w nazwie 'odsetki'
    > to 'odsetki biezace' i faktycznie pare zlotych tam wisi

    na to wygląda, pamiętaj aby to rozliczyć po zakończeniu kredytu, bo bank
    o tym nie zapomni

    --
    pozdrawiam
    RobertS