  • 1. Data: 2003-07-11 21:56:21
    Temat: weekendowe obracanie pieniedzmi? - tourex
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Witam,

    mam pytanie - czy jest cos takiego jak weekendowe obracanie pieniedzmi
    przez banki (z tego co rozumiem to cos takiego jak overnight, tylko ze
    przez weekend)?

    Opowiadali mi ludzie z firmy 'freizeit club international' (hehe) ze banki
    maja jakies wolne srodki bo sa w weekendy zamkniete (to chyba niektore
    tylko...) i ze gdziestam je inwestuja (np. w obligacje w londynie - choc
    pani chyba bez bez namyslu rzucila ze daje to zysk rzedu 0,5% w jeden
    weekend) i zyskuja na tym bardzo duzo. I ze to jest jakis wolny kapital
    bankow or samfin'.

    Z moch skromnych wyliczen wynka, ze firma aby dac takie zyski jak obiecuje
    w programie o nazwie 'tourex' musialaby miec zysk z inwestycji w
    euro/usd/chf rzedu 30% rocznie i to (wdlug informacji tych ludzi) lokujac
    pieniadze w szwajcarskich bankach o ratingu A.

    Moze ktos cos wiecej wie na te tematy?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)
    Network Marketing Forum (o MLM): http://www.arystoteles.pl/nmf/

  • 2. Data: 2003-07-12 07:08:51
    Temat: Re: weekendowe obracanie pieniedzmi? - tourex
    Od: "MKeeper" <m...@a...net>

    > mam pytanie - czy jest cos takiego jak weekendowe obracanie pieniedzmi
    > przez banki (z tego co rozumiem to cos takiego jak overnight, tylko ze
    > przez weekend)?

    tak dokladnie istnieje cos takiego... np dlaczego jesli zlecasz przelew w
    piatek to robisz glopio :) Bo najwczesniej dojdzie on w poniedzialek a to
    dlatego z bank wysylajacy lub przyjmujacy albo i jeden i drugi obraca sobie
    tymi pieniedzmi w ciagu weekendu... Sa to na pewno ogromne sumy, ale czy
    procent jest az tak wysoki w skali weekendu to nie sadze... W kazdym badz
    razie sa to pieniadze ktore nie trafiaja na nasze konto w formie odsetek
    procentowy czy czegokolwiek, ale pozostaja jako kapital obrotowy banku.

    MKeeper

  • 3. Data: 2003-07-13 10:51:12
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "MKeeper" <m...@a...net> skribis:

    >jesli zlecasz przelew w
    >piatek to robisz glupio :)

    hyba ze w piatek rano.

    >dlatego z bank wysylajacy lub przyjmujacy albo i jeden i drugi obraca sobie
    >tymi pieniedzmi w ciagu weekendu...

    A konkretnie gdzie je obraca?
    W weekendy chyba jest wskutek tego jakas nadpodaz pieniadza?

    >Sa to na pewno ogromne sumy, ale czy
    >procent jest az tak wysoki w skali weekendu to nie sadze...

    Cos mi sie wydaje ze tourex wyglada jak tzw. schemat ponzi - ale moze sie
    myle :)

    Pozdrawiam, Leh.