  • 1. Data: 2009-08-14 13:59:57
    Temat: welcome to Niagara
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    No to chyba koniec tego wzrostowego balu.

  • 2. Data: 2009-08-14 14:20:00
    Temat: Re: welcome to Niagara
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    Dobrze, ze dodales slowo 'chyba' bo jeszcze miejscowe leszcze zobaczylyby
    smierc w oczach i zwalily indeks o kolejne kilkadziesiat punktow.....

  • 3. Data: 2009-08-14 14:30:35
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    cos mi sie widzi ze bedziemy sie ruszac wokol 2100+-100

    pozdr
    IWSP

  • 4. Data: 2009-08-14 14:35:44
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Virck wrote:

    > Dobrze, ze dodales slowo 'chyba' bo jeszcze miejscowe leszcze zobaczylyby
    > smierc w oczach i zwalily indeks o kolejne kilkadziesiat punktow.....

    To jakaś zmiana koncepcji. Myślałem, że to grube żydy z GS ruszają rynkiem,
    a nie leszcze. Jestem zupełnie zaskoczony. Chyba Ci się wyrwało.

  • 5. Data: 2009-08-14 14:38:30
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To jakaś zmiana koncepcji. Myślałem, że to grube żydy z GS ruszają
    > rynkiem,
    > a nie leszcze. Jestem zupełnie zaskoczony. Chyba Ci się wyrwało.

    Z ust mi to wyjąłeś ;-)

  • 6. Data: 2009-08-14 15:04:41
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    > cos mi sie widzi ze bedziemy sie ruszac wokol 2100+-100
    >
    > pozdr
    > IWSP

    jak długo? (z grubsza chociaż)

  • 7. Data: 2009-08-14 15:24:36
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    skippy wrote:

    > jak długo? (z grubsza chociaż)

    Stawiam na połowę września :)

  • 8. Data: 2009-08-14 15:44:26
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > To jakaś zmiana koncepcji. Myślałem, że to grube żydy z GS ruszają
    > rynkiem,
    > a nie leszcze. Jestem zupełnie zaskoczony. Chyba Ci się wyrwało.

    Zapomnialem dodac SMILE....

  • 9. Data: 2009-08-14 16:08:18
    Od: "dwig" <d...@o...pl>

    > No to chyba koniec tego wzrostowego balu.

    Jest duże prawdopodobieństwo że to już koniec wzrostów. Jednak rynek ma to do
    siebie że lubi kołować ludzi. Możemy mieć krótką korektę i jeszcze jedno wyjście
    na nowe szczyty. Po nich to już na pewno jazda bez trzymanki.Jednak mimo
    wszystko wydaje się że ta jazda się już zaczyna.

    trochę szerzej rozpisałem się na www.profesjonalnyinwestor.blogspot.com

  • 10. Data: 2009-08-14 16:38:04
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    dwig wrote:

> [...]
    > jedno wyjście na nowe szczyty. Po nich to już na pewno jazda bez
    > trzymanki.Jednak mimo wszystko wydaje się że ta jazda się już zaczyna.

    Jak wszyscy wierzą w spadki, to zaczną się wzrosty, tak? ;)