  • 1. Data: 2003-08-03 18:21:00
    Temat: wiek maksymalny
    Od: "Mamak z Galicji" <mamak112@USUN_TOwp.pl>

    Czy banki mają określony wiek maksymalny dla kredytobiorcy?
    Ile taki wynosi?

    Ponoć są takie które nie mają górnej granicy wieku w zamian za ubezpieczenie
    kredytu.

    Proszę o pomoc. Na stronach www banków nie znalazłem odpowiedzi na moje
    pytania.

    --
    Mamak z Galicji
    irc: #prk

  • 2. Data: 2003-08-03 21:13:45
    Temat: Re: wiek maksymalny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Z tego co wiem, to mają, ale żaden się do tego nie chce przyznać. Oficjalnie
    nie mówią klientowi, że jesteś Pan za stary tylko żądają ubezpieczenia
    kredytu albo poręczycieli. PBK robi kłopoty na pewno przy wieku 67 lat, bo
    mój ojciec brał kredyt i choć zabezpieczenie nie wzbudzało niczyjego
    podejrzenia (wysoka emerytura) to musiałem mu poręczyć. W Banku Śląskim
    znany mi jest podobny przypadek przy wieku kobiety 69 lat.