  • 1. Data: 2012-09-16 22:15:11
    Temat: wkurzaja mnie reklamy ING
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    Nie calkiem na temat choc o banku.

    Naciagana jest ta teoria "lepiej pożyczyć w banku" i tyle..

    Jak ktos pozycza od babci moze jej oddac po roku 20% wiecej, zamiast przyjmowac inne
    zobowiazania.

    Albo niech ktos przekona bank ze zamiast % "odda" bankowi w inny sposob np. nazwie
    dziecko INGus itp.

    IMHO chcieli zrobic fajna kampanie a jest zupelnie bez sensu.

  • 2. Data: 2012-09-16 22:22:01
    Temat: Re: wkurzaja mnie reklamy ING
    Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl>

    On Sun, 16 Sep 2012 13:15:11 -0700 (PDT), Krzysiek wrote:

> [...]
    dziecko INGus itp.
    > IMHO chcieli zrobic fajna kampanie a jest zupelnie bez sensu.

    Ludzie to mają problemy...

    --
    Dariusz Laskowski
    darlas at post.pl Niestety u niektórych facetów dochodzi do

  • 3. Data: 2012-09-17 07:15:52
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-16 22:15, Krzysiek pisze:
    > Nie calkiem na temat choc o banku.
    >
    > Naciagana jest ta teoria "lepiej pożyczyć w banku" i tyle..

    Jak każda reklama. Reklamy są dla debili (z przeproszeniem tych
    niepełnosprawnych).

    > Jak ktos pozycza od babci moze jej oddac po roku 20% wiecej, zamiast przyjmowac
    inne zobowiazania.

    No to babcia zapłaci od tego 19%. Plus jeszcze PCC (2%).
    Takie rzeczy, to się załatwia wekslem (0.1%) i Vincent może iść się
    wychędożyć.

    > Albo niech ktos przekona bank ze zamiast % "odda" bankowi w inny sposob np. nazwie
    dziecko INGus itp.

    Można im oddać dom...

    > IMHO chcieli zrobic fajna kampanie a jest zupelnie bez sensu.

    Spokojna Twoja głowa. Zarobią na tym. A ilu ludzi zarobiło przy okazji?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 4. Data: 2012-09-18 00:10:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Przypominam, że w nawiasach kwadratowych zapisuję swoje myśli,
    których nie wolno (i nie szybko!!) nikomu (nawet mnie) czytać.
    Te zapiski są mi potrzebne, albowiem z powodu podeszłego
    [ciekawe dokąd] wieku nieco gubię się w tych/swych myślach...

    "Krzysiek" 4...@g...co

    : IMHO chcieli zrobic fajna kampanie a jest zupelnie bez sensu.

    Chcieli pokazać, na co ich stać. [chcieli pokazać, że są już
    tak słabym bankiem, iż mogą konkurować co najwyżej z babcinymi
    zaskórniakami; ponadto pokazali, co wg nich jest młodością...
    już w Panu Tadeuszu, czyli ostatnim zajeździe na Litwie, Marek
    Kondrat grał młodego hrabiego, będąc wówczas co najmniej w tak
    zwanej sile wieku -- urodzony jest on albowiem w październiku
    (jak wirtualna maszyna?) 1950 (inny rok -- miesiąc jeno się
    zgadza) roku; BTW -- gdzieś (w necie) Daniel (pięściarz)
    Olbrychski opisuje rozdziewiczenie Zosi z Pana Tadeusza...
    tak, tej delikatnej ABC (Alicji Bahledy Curuś) uwodzącej
    mężczyzn swym/jej ślicznym śpiewem... obym tylko tego
    głośno nie wypowiedział, bo mnie ABC do sądu pozwie...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-09-18 07:47:42
    Od: Aetius <c...@g...com>

    > No to babcia zapłaci od tego 19%. Plus jeszcze PCC (2%).
    > Takie rzeczy, to się załatwia wekslem (0.1%) i Vincent może iść się
    > wychędożyć.

    Weksel nie działa, ważne jaka czynność była podstawą jego wystawienia. Jeżeli
    pożyczka - PCC jest normalnie należne. Oczywiście można utrzymywać, że podstawa była
    inna, ale jeżeli ktoś chce iść tą drogą i manipulować stanem faktycznym, to po co się
    bawić w weksel? Gotówka z ręki do ręki. Lepiej już par excellence...

  • 6. Data: 2012-10-02 14:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > sposob np. nazwie dziecko INGus itp.
    >
    > IMHO chcieli zrobic fajna kampanie a jest zupelnie bez sensu.

    dobrze, że chociaż te z Chuckiem są merytoryczne...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 7. Data: 2012-10-04 09:45:52
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 2 Oct 2012 12:00:45 +0000 (UTC), Budzik wrote:
    > dobrze, że chociaż te z Chuckiem są merytoryczne...

    Ale ,,f*ck tura'' bylo zabawne :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns