  • 1. Data: 2010-07-23 19:11:14
    Temat: wolę kota od wieprza - kaszalota (na postronku)
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    krótki rejs - 2 kosze kotletów z dzika

    Polsko nie dźwigniesz żywienia tych wieprzków

    a może stanie sie cud

    łódka wypłynie ...i wszystko się zmieni , oby

    http://www.fakt.pl/Pierwsza-dama-w-stroju-kapielowym
    -FOTO,galeria-artykulu,77937,1.html

    ale porzygać się mozna widząc takie obrazki

  • 2. Data: 2010-07-23 19:57:25
    Temat: Re: wolę kota od wieprza - kaszalota (na postronku)
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > kr=F3tki rejs - 2 kosze kotlet=F3w z dzika
    >
    > Polsko nie d=BCwigniesz =BFywienia tych wieprzk=F3w
    >
    > a mo=BFe stanie sie cud
    >
    > =B3=F3dka wyp=B3ynie ...i wszystko si=EA zmieni , oby
    >
    > http://www.fakt.pl/Pierwsza-dama-w-stroju-kapielowym
    -FOTO,galeria-
    artykulu,=
    > 77937,1.html
    >
    > ale porzyga=E6 si=EA mozna widz=B1c takie obrazki

    Charlie, nie oceniaj ludzi po wyglądzie. Dziwne jest tylko to, że moja ocena
    jest zbieżna z twoją.

    pozdrawiam
    kc

  • 3. Data: 2010-07-23 20:05:50
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

    <ciach głupoty>

    jesteś bardziej pusty niż wydmuszka...

    Oceniać ludzi po wyglądzie potrafią największe debile i cwele. Pokaż swoją facjatę
    obszczymurku.
    Pośmiejemy się z mohera ;)

  • 4. Data: 2010-07-23 20:24:05
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Charlie, nie oceniaj ludzi po wyglądzie. Dziwne jest tylko to, że moja
    > ocena
    > jest zbieżna z twoją.

    Masz jakąś fotkę Kaczyńskiego w majtkach lub bez?

    --
    marfi

  • 5. Data: 2010-07-24 19:30:00
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    Pedale zasrany, moze wytlumaczysz cos?
    Dlaczego twoi idole na ,,komisji macierewicza,,
    zgromadzili 3, słownie ,,trzy,, osoby reprezentujące
    rodziny ofiar tragedii w smolensku?
    Z 96 ofiar tylko 3 osoby maja być reprezentacją?
    Posłuchaj pedale wypowiedzi innych rodzin, oczywiście nie
    w mediach typu ,,chujrydzyk,,
    Dzisiaj mozna bylo posłuchac wdowy, p. Komorowskiej,
    trzeba być naprawde człowiekiem ograniczonym, żeby nie wiedziec
    o co chodzi. Ale ty, pedale, głupku, itp. nie jestes zdolny
    do myslenia, dalej czytaj i słuchaj psycholi a twoja choroba
    sie ugruntuje.

  • 6. Data: 2010-07-24 19:52:33
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ron <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    dalej czytaj i słuchaj psycholi a twoja choroba
    > sie ugruntuje.

    O, wróciłeś, i to znowu z mocnym tekstem. Lepiej, żeby Charlie nie czytał
    tego co piszesz, bo też się zacznę martwić o jego zdrowie.

    kc

  • 7. Data: 2010-07-24 20:00:11
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > O, wróciłeś, i to znowu z mocnym tekstem. Lepiej, żeby Charlie nie czytał
    > tego co piszesz, bo też się zacznę martwić o jego zdrowie.
    >
    > kc

    Ja wróciłem? To raczej widzę, że ty dotarłeś... do pracy,
    stróża nocnego. Jakoś tak wychodzi, że wypowiadasz się tylko po nocach,
    widać masz dostęp do netu. Ale i tak to nie zmienia faktów,
    jesteś nie mniej pojebany jak czarli o którym sie wypowiadałem,
    ale fakt, faktem, że dużo bardziej debilny od niego.

  • 8. Data: 2010-07-24 20:07:35
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ron <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > jesteś nie mniej pojebany jak czarli o którym sie wypowiadałem,
    > ale fakt, faktem, że dużo bardziej debilny od niego.

    U mnie słoneczko jeszcze grzeje, u was - nie ma nadziei, że kiedykolwiek
    wzejdzie, bo dla wam wystarcza słońce Peru (zob. wyniki wyborów)

    kc

  • 9. Data: 2010-07-24 20:22:36
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > U mnie słoneczko jeszcze grzeje, u was - nie ma nadziei, że kiedykolwiek
    > wzejdzie, bo dla wam wystarcza słońce Peru (zob. wyniki wyborów)
    >
    > kc

    Ja pierdole, to juz koniec.
    Kacyk, już nie ma nadziei dla ciebie, mózg ci się zlasował.
    Powiem ci coś,
    ten, tak samozawany czarli, przynajmniej do czasu kiedy dostał
    joba, miał do czynienia z rynkami i nawet coś sensownie na nich
    robił ale tacy jak ty, demo-inwestorzy, tylko robia gówno w mózgach
    takich samych gównozjadów i to jest przykre, ze nie można temu
    zapobiec. Ale, takie życie.

  • 10. Data: 2010-07-24 20:54:57
    Od: " ron" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    Ostygłeś osrańcu, czy już spisz?
    Fajnie sie zadaje głupie pytania,
    nie czekając na odpowiedz, ale
    to nie jest grupa oceny dla sondazowni,
    głupku, nie wiem jak cię wyzwać, żebyś
    mnie pozwał, nie znam ciebie, ale myslę,
    że jak powiem,ze jesteś debilem, zasrancem,
    łajżą, frajeram, nie wiem już co,
    ale, myslę, że już wystarcz\y na pozew.
    Jebał cię pies , frajerze.