  • 11. Data: 2006-04-04 08:19:55
    Temat: Re: wpis w BIK i problem z uzyskaniem karty kredytowej.
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    wojo wrote:
    [...]

    Albo będzie to raiffaisen - OIMW to nie sprawdza bik

    > A coś więcej o tej karcie? Czy do takich zastosowań jak wypożyczenie
    > samochodu, się sprawdzi?

    A byłeś chociaż na stronach Rajfiego ?
    KJ

  • 12. Data: 2006-04-04 08:28:29
    Od: wojo <m...@p...onet.pl>

    jestem właśnie na stronie http://www.raiffeisen.pl i zastanawiam się nad
    złożeniem wniosku na MasterCard 2006 FIFA World Cup(TM) albo Nowa Visa
    z tego co czytam to są bardzo podobne karty, ale powiem szczerze jestem
    kompletnym laikiem.

    Sorry za podwójny post, ale to przez problemy z netem, spróbuje go wycofać.

  • 13. Data: 2006-04-04 08:31:19
    Od: wojo <m...@p...onet.pl>

    podwójny

  • 14. Data: 2006-04-04 08:40:11
    Od: wojo <m...@p...onet.pl>

    OFT: czy jest wogóle możliwość wycofania jakiegoś posta?
    w thunderbird mam taką opcję ale działa ze skutkiem odwrotnym :(
    edycja też nie działa

    Bardzo przepraszam za zbędne posty

  • 15. Data: 2006-04-04 08:42:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    wojo napisał(a):
    > OFT: czy jest wogóle możliwość wycofania jakiegoś posta?
    > w thunderbird mam taką opcję ale działa ze skutkiem odwrotnym :(
    > edycja też nie działa

    Clickasz prawym na wiadomosc, dajesz wycofaj i juz.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2006-04-04 08:54:34
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Dawid Kulbicki wrote on 2006-04-04 00:47:
    > Podejrzewam, że żaden bank nie wyda Ci karty kredytowej. Praktycznie
    > wszystkie banki sprawdzają najpierw BIK.
    > Rozwiązaniem jest wypukła karta debetowa (VISA Classic) np. w Multibanku
    > lub Pekao SA.

    A nie można uderzyć do banku z opisem sytuacji i informacją z BIKu, że
    to tylko 100 PLN? Gzieś mi się obiło o oczy (na tej grupie), że przy
    bardzo małych zaległościach niektóre banki nie robią problemów.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 17. Data: 2006-04-04 09:27:04
    Od: wojo <m...@p...onet.pl>

    Mithos napisał(a):

    > Clickasz prawym na wiadomosc, dajesz wycofaj i juz.

    no nie wycofuje, nie wiem czemu, może to wina thunderbirda...

    Spróbuje z raiffaisen, bo ich oferta też jest ciekawa, a jak inni mnie
    nie chcą to trudno.
    Myślałem że żyjemy w czasach gdzie to bank zabiega o klienta a nie na
    odwrót, ale jak widać jest inaczej.

  • 18. Data: 2006-04-04 20:01:25
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-04-04 10:12, osobnik Kamil Jońca stwierdził, iż:
    > Albo będzie to raiffaisen - OIMW to nie sprawdza bik

    Fakt, zapomniałem o Rajfim, na pewno nie sprawdzali do końca zeszłego
    roku, teraz pewnie też tego nie robią (ale musiałbym popytać znajomych).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 19. Data: 2006-04-05 09:31:19
    Od: wojo <m...@p...onet.pl>

    Wczoraj złożyłem wniosek do Raiffaisen i jak na razie jest miło
    zaskoczony obsługą. Wniosek się rozpatruje a ja mam przygotować różne
    dokumenty.
    Zobaczymy co dalej.

  • 20. Data: 2006-04-05 21:56:11
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Albo będzie to raiffaisen - OIMW to nie sprawdza bik
    > KJ

    Rajfi wysyla zapytanie do BIK'u.

    marekz