  • 1. Data: 2002-09-01 08:53:38
    Temat: wplaty gotowkowe do mBanku
    Od: "MaG" <a...@p...onet.pl>

    Witajcie!
    moje pytanie dotyczy wplat gotowkowych dokonywanych an koto w mBanku, czy
    jest jakas inna mozliwosc niz na poczcie i innym banku by wplacic gotowke na
    ww. konto za takie wplaty pobierana jest prowizja, czy mozna dokonac wplaty
    (i gdzie) nie ponoszac dodatkowych kosztow (tzn. bez prowizji).
    bardzo dziekuje za pomoc, pozdrawiam
    MaG

  • 2. Data: 2002-09-01 15:38:01
    Temat: Re: wplaty gotowkowe do mBanku
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "MaG" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ww. konto za takie wplaty pobierana jest prowizja, czy mozna dokonac wplaty
    > (i gdzie) nie ponoszac dodatkowych kosztow (tzn. bez prowizji).

    Ja mam "furtke do mBanku" w Lukasie.
    Biedny Lukas, pieniazki leza tam tylko mala chwilke, zaraz laduja w mBanku !
    Koszt operacji: 0,00zl

    GreG