  • 1. Data: 2003-04-13 22:05:42
    Temat: www-inteligo leży
    Od: "pierwek" <p...@o...pl>

    jakość obsługi pkobp daje o sobie znać... inteligo leży i kwiczy :(
    P.

  • 2. Data: 2003-04-13 22:16:08
    Temat: Re: www-inteligo leży
    Od: j...@p...onet.pl

    > jakość obsługi pkobp daje o sobie znać... inteligo leży i kwiczy :(
    > P.

    A moze twoj provider sie nie spisal?

  • 3. Data: 2003-04-13 22:21:58
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pierwek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jakość obsługi pkobp daje o sobie znać... inteligo leży i
    > kwiczy :( P.

    SOA #1 czyli standardowa odpowiedź admina numer jeden:
    "U mnie działa". Zarowno czesc informacyjna jak i czesc
    tranzakcyjna.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 4. Data: 2003-04-13 22:29:42
    Od: "pierwek" <p...@o...pl>

    Najpierw nie chciał mnie wpuścić. A teraz jeden przelew poszedl a drugiego
    do polkomtela niestety nie moge puścic bo musze zmienic nr konta (jak co
    miesiąć f!#!@ck) a nie pozwala mi zmienic bo - przetwarza dane :( jużtrzy
    kody poszły sie kochać...
    P.

  • 5. Data: 2003-04-14 07:00:14
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "pierwek" <p...@o...pl> wrote in message
    > Najpierw nie chciał mnie wpuścić. A teraz jeden przelew poszedl a drugiego
    > do polkomtela niestety nie moge puścic bo musze zmienic nr konta (jak co
    > miesiąć f!#!@ck)

    Zawsze szło zlecenie stałe bez zmieniającej się końcówki i zawsze
    dochodziło.
    Fakt, że to było trochę lat temu, ale nie sądzę, żeby coś się zmieniło.
    Zadzoń do bok i upewnij się, że możesz obciąć zmieniającą się końcówkę, albo
    poślij tam parę złotych i zobacz, czy pokaże się na rozliczeniu.
    po co się męczyć.

  • 6. Data: 2003-04-14 07:06:45
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 03-04-14 00:29, Użytkownik pierwek napisał:
> [...]
    > do polkomtela niestety nie moge puścic bo musze zmienic nr konta (jak co

    w polkomtelu (plus gsm) wystarczy wysyłać na stałą część numeru konta
    (bez trzech ostatnich cyfr, które zmienne są). Wiadomość z infolinii PLUSA.

    andy_nek

  • 7. Data: 2003-04-14 07:33:49
    Od: "Konrad M." <d...@k...chip.pl>

    A mbank chodzi jak.........
    godzina 9:33

  • 8. Data: 2003-04-14 08:04:57
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Konrad M." <d...@k...chip.pl> wrote in message
    > A mbank chodzi jak.........
    > godzina 9:33

    Chodzi i to bardzo ładnie.
    Czepiaj się, któregoś routera po drodze, który nie wytrzymuje obciążenia, a
    nie mBanku.

  • 9. Data: 2003-04-14 08:44:39
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik KK napisał:
    > "pierwek" <p...@o...pl> wrote in message

    > Zawsze szło zlecenie stałe bez zmieniającej się końcówki i zawsze
    > dochodziło.

    Dokladnie. Odejmij od nr rachunku 3 ostatnie cyfry i po problemie.

    Bartol

  • 10. Data: 2003-04-14 09:40:19
    Od: "pierwek" <p...@o...pl>

    Wielkie dzięki! :)
    Spróbuje w przyszłym miesiącu.
    Zachodziłem w głowę po co tak komplikować życie z tąciągłą zmianą konta.
    pozdrawiam
    P.