  • 11. Data: 2011-10-08 07:47:20
    Temat: Re: wybory
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > bawi mnie w jaki sposób zmanipulowano sprawe kutasa z gumy, prawdopodobnie
    > chodzi o przykrycie problemu który to miało symbolizować
    > jeśli tak, to sie skutecznie udało

    http://www.ruchpalikota.org.pl/sites/default/files/r
    p.file_.3429.231.pdf

    "[...] Takie same pensje kobiet i mężczyzn [...]".

    Nawet nie chce mi się tego komentować.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2011-10-08 07:54:32
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > To głos stracony. W ogóle głosując na PiS/PO/PSL/SLD

    Ja bym dodał do tego PJN i Ruch Palikota. To wszytko jest jedna stajnia
    sterowana odgórnie.

    Telewizyjny humor sytuacyjny

    "[...] Pan Paweł Kowal z PJN z kolei apelował by "skończyć z dziecinadą w
    relacjach Polski z Rosją". Wprawdzie ujawniono, iż był on współpracownikiem
    Wojskowych Służb Informacyjnych, ale - po pierwsze - śp. prezydent Lech
    Kaczyński obdarzał go swoim zaufaniem, a poza tym pan prof. Andrzej
    Zybertowicz nie stwierdził by WSI wykorzystywały pana Pawła Kowala
    "niezgodnie z ustawowymi uprawnieniami". [...].

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2011-10-08 08:20:30
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > Andrzej Zybertowicz nie stwierdził by WSI wykorzystywały pana Pawła Kowala
    > "niezgodnie z ustawowymi uprawnieniami". [...].

    Kiedyż to on się zdążył do tego WSI zapisać.... ?.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pawe%C5%82_Kowal

    "[...] Paweł Robert Kowal (ur. 22 lipca 1975 w Rzeszowie) [...]".

    Przeciez to młody synek niemalże w moim wieku ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2011-10-08 08:23:13
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.ruchpalikota.org.pl/sites/default/files/r
    p.file_.3429.231.pdf

    > "[...] Takie same pensje kobiet i mężczyzn [...]".
    >
    > Nawet nie chce mi się tego komentować.....

    nie czaje po co mnie cytujesz, skoro wklejasz coś co z tym nie ma związku

  • 15. Data: 2011-10-08 08:23:36
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Kiedyż to on się zdążył do tego WSI zapisać.... ?.
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Pawe%C5%82_Kowal
    >
    > "[...] Paweł Robert Kowal (ur. 22 lipca 1975 w Rzeszowie) [...]".
    >
    > Przeciez to młody synek niemalże w moim wieku ....

    Pewnie go gdzieś na studiach zwerbowali, żeby podpierdalał środowiska
    akademickie ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2011-10-08 08:27:03
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > nie czaje po co mnie cytujesz, skoro wklejasz coś co z tym nie ma związku

    A bo tak się zastanawiam nad tobą Skip, bo niby mądry człowiek z ciebie, a
    deptasz po największych gównach ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2011-10-08 08:29:39
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > Kiedyż to on się zdążył do tego WSI zapisać.... ?.
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Pawe%C5%82_Kowal
    >
    > "[...] Paweł Robert Kowal (ur. 22 lipca 1975 w Rzeszowie) [...]".
    >
    > Przeciez to młody synek niemalże w moim wieku ....

    Endriu, zauważ że WSI to nie była służba powstała w PRL.

    Nie mam zamiaru tu dyskutować nt słuszności weryfikacji itp ich pracowników,
    ale ujawnienie agentury powinno skutkować wg mnie niezłą pajdą.
    No ale są ludzie ponad prawem.

  • 18. Data: 2011-10-08 08:31:48
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A bo tak się zastanawiam nad tobą Skip, bo niby mądry człowiek z ciebie, a
    > deptasz po największych gównach ...

    Masz tu ode mnie z dedykacją ....

    WPADKA Tomasz Lis prawdziwa twarz antypolaka
    http://www.youtube.com/watch?v=lo66dQCxOTs&feature=p
    layer_embedded

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 19. Data: 2011-10-08 08:35:42
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    > Masz tu ode mnie z dedykacją ....
    >
    > WPADKA Tomasz Lis prawdziwa twarz antypolaka
    > http://www.youtube.com/watch?v=lo66dQCxOTs&feature=p
    layer_embedded

    gratulacje jak sprytnie uciekłeś od konkretu o którym była mowa

  • 20. Data: 2011-10-08 08:36:57
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > jeszcze 2h, piszcie bez naganiania i po prostu kto jak głosuje. bedziemy
    > mieli mały sondażyk:)
    >
    > Ja na Palikota:)

    Ja też