  • 71. Data: 2011-10-08 20:48:29
    Temat: Re: wybory
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Maciej Bojko <m...@g...com> napisał(a):

    > Nie, jako że to pikuś w porównaniu choćby do tego, jak Amerykanie od
    > przeszło pół wieku skutecznie ukrywają rozbity latający talerz i ciała
    > kosmitów. Skoro już trzymamy się w tej poetyce.

    Roswell i zamach w Smoleńsku to ta sama poetyka? Wypadki przytrafiają się
    najczęściej pijakom na rowerach a nie prezydentom państw. A nawet jak
    pijanemu Józiowi przytrafi się nieszczęście na podwórku u sąsiada, który go
    nie lubił, to rodzina nie ma prawa pytać co się naprawdę stało?

    kc

  • 72. Data: 2011-10-08 20:56:29
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 8 Oct 2011 20:48:29 +0000 (UTC), " kc" <k...@W...gazeta.pl>
    wrote:

    >Roswell i zamach w Smoleńsku to ta sama poetyka?

    Nie, szalone teorie na ten temat to ta sama poetyka. Nb. jeżeli już
    podejrzewać zamach, to nie bez zadania fundamentalnego pytania: cui
    bono?

    >Wypadki przytrafiają się
    >najczęściej pijakom na rowerach a nie prezydentom państw.

    O, takie właśnie rozumowanie mam na myśli.

    >A nawet jak
    >pijanemu Józiowi przytrafi się nieszczęście na podwórku u sąsiada, który go
    >nie lubił, to rodzina nie ma prawa pytać co się naprawdę stało?

    A czy ja komukolwiek odmawiam takiego prawa? Oczywiście, że mają
    prawo. Tak samo jak ja mam prawo mieć własne zdanie na temat tych,
    którzy piszą o "zamachu", czy wręcz "egzekucji", w trybie orzekającym.

    --
    Maciej Bójko

  • 73. Data: 2011-10-08 21:05:30
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > prawo. Tak samo jak ja mam prawo mieć własne zdanie na temat tych,
    > którzy piszą o "zamachu", czy wręcz "egzekucji", w trybie orzekającym.

    Zauważ, że ty też orzekasz: bo to pijak był.

    kc

  • 74. Data: 2011-10-08 21:15:15
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > A nie wiesz Maćku dlaczego to ten redaktor taki podenerowowany, że już sam
    > się pląta choćby odnośnie podatków używając błędnie słowa "podwyżył"
    > zamiast "obniżył" ..... ???

    a dlaczego znany polityk, prawnik - mówi "sensu stricto", hę???

  • 75. Data: 2011-10-08 21:33:23
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 08 Oct 2011 22:17:40 +0200, totus <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Dlaczego tak twierdzisz? Jakie masz argumenty? Poza tym, że jestem głupi
    >kmiot.

    Te, które wyciąłeś. Swój "dowód" sprowadziłeś do rozważenia jednego
    przypadku, w którym w okręgu oddano tylko jeden ważny głos. Myślę,
    że nawet głupi kmiot widzi, że to nonsensowne założenie. Wróćmy na
    Ziemię.

    Weźmy pierwszy z brzegu przykład: wybory 2007, okręg wyborczy nr 1.
    Uprawnionych 806174, głosów ważnych 404559. Głosów na PO 173820,
    głosów na PiS 117165, głosów na SLD 72378. Podział mandatów (12):
    PO 6, PiS 4, SLD 2.

    Gdyby wszyscy, którzy nie głosowali, oddali głos nieważny, etc.,
    zamiast tego głosowali na PO, podział mandatów byłby następujący:
    PO 9, PiS 2, SLD 1. Nie wierzysz, sam sprawdź. Wszystko jest
    publicznie dostępne: ordynacja wyborcza, wyniki dawnych głosowań,
    i tak dalej.

    --
    Maciej Bójko

  • 76. Data: 2011-10-08 21:34:56
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 8 Oct 2011 21:05:30 +0000 (UTC), " kc" <k...@W...gazeta.pl>
    wrote:

    >go

    >Zauważ, że ty też orzekasz: bo to pijak był.

    Kłamiesz.

    --
    Maciej Bójko

  • 77. Data: 2011-10-08 22:59:34
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 8 Oct 2011 22:04:58 +0200, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
    wrote:

> [...]
    >"obniżył" ..... ???

    >Tomasz Lis show -- nowy program rozrywkowy
    player_detailpage#t=67s

    >Nie, czujesz że ciąży na nim jakaś presja .... ?.

    Zlituj się, skaczesz co chwila z tematu na temat. Że Kaczyński
    skutecznie zdenerwował Lisa, to dowodzi czego? Egzekucji w Smoleńsku?
    I dlaczego niby ja miałbym być adwokatem słabego dziennikarza?

    --
    Maciej Bójko

  • 78. Data: 2011-10-09 06:56:36
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Zlituj się, skaczesz co chwila z tematu na temat. Że Kaczyński
    > skutecznie zdenerwował Lisa, to dowodzi czego? Egzekucji w Smoleńsku?
    > I dlaczego niby ja miałbym być adwokatem słabego dziennikarza?

    A nie czasami wiesz dlaczego to TVP 1 i TVN wycinają z Youtube tego typu
    filmy ?.

    Tomasz Lis - Manipulacja
    http://www.youtube.com/watch?v=HjmuGFhlpYE

    Posadzę MAK na wariografie
    http://prawica.net/opinie/27363

    "[...] Nie da się bowiem pilnować odruchów podświadomych przez cały wywiad i
    w każdej sytuacji. Szczególnie w takiej, w której występuje stres
    permanentny, czyli ten najbardziej pierwotny, jaki aktywuje w mózgu homo
    sapiens sapiens tryb "Walcz-Uciekaj". Tak też stało się w przypadku Tatiany
    Grigoriewny Anodiny, przewodnicząca Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego
    (MAK).
    Analizując konferencję prasową MAK z dnia 12.01.2011 roku, mogę powiedzieć,
    iż ten materiał będzie chyba jednym ze sztandarowych przykładów dla
    uczestników moich szkoleń. Wielce prawdopodobnym jest bowiem, że Pani
    Tatiana Anodina "mija się z prawdą". Nadmienię, iż powyższe metody
    retrospekcji danej osoby używane są m.in. przez służy specjalnie takie, jak
    Mossad, FBI i KGB. [...]".

    http://www.youtube.com/watch?v=ugR6lAojlRk&feature=p
    layer_embedded
    http://www.youtube.com/watch?v=HJ6-Z-J8Cag&feature=p
    layer_embedded
    http://www.youtube.com/watch?v=mwehCUPqylA&feature=p
    layer_embedded
    http://www.youtube.com/watch?v=Z45BqSOgaBE&feature=p
    layer_embedded

    Czy to nie jest kolejny objaw PANIKI ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 79. Data: 2011-10-09 07:01:27
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Maciej Bojko wrote:

> [...]
    > PO 9, PiS 2, SLD 1. Nie wierzysz, sam sprawdź. Wszystko jest
    > publicznie dostępne: ordynacja wyborcza, wyniki dawnych głosowań,

    Nie ja wyciąłem tylko zacytowałem w całości Twój list, czyli Ty wyciąłeś.
    Podałeś dobry przykład. Ci co nie przyszli czy oddali głos nieważny to nie
    byli sympatycy PO. To byli ludzie, którym się nie chciało iść na głosowanie
    lub którym żadna z partii nie odpowiadała. Zgodzisz się? Dyskutujemy o tych
    którzy nie idą na wybory bądź oddają głos nieważny bo cały układ partyjny
    jest do dupy. Czy nie tak? Ci swoim postępowaniem wzmacniają partie
    zwycięską. Bo przecież któraś ze startujących partii jest najmniej odległa
    od ich poglądów. Co jest nie tak w tym rozumowaniu?

  • 80. Data: 2011-10-09 08:31:19
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > jesteś mistrzem ucieczki od konkretu o którym się rozmawiało

    Nie wiem o co ci chodzi, przed niczym nie uciekam....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/