    From: "bwwald" <b...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: wyciag a likwidacji konta-PeKaO SA
    Date: Tue, 18 Feb 2003 10:18:47 +0100

    Na poczatku stycznia likwidowałem konto w PeKaO SA. W lutym zgodnie z
    dyspozycja przy skladaniu wniosku o likwidacje otrzymalem przelew z pieknym
    tytulem: Likwidacja Eurokonta. :-) Mozna powiedziec, ze jestem szczesliwy,
    ale nie do konca ;) Wiele osob narzeka, ze ten bank wysyla karty itd juz po
    likwidacji konta. Moj niedosyt polega na czyms troche odwrotnym: nie
    otrzymalem wyciagu za styczen, a przeciez bank potracil mi za ten miesiac
    oplate za prowadzenie. Czy bank ma prawo nie przysylac mi wyciagu za miesiac
    (niepelny) w ktorym bylem jeszcze jego klientem, czy tez "olal" mnie juz
    calkowice?
    Wine poczty raczej wykluczam, po wyciagi dochodzily praktycznie zawsze.

    Waldek