  • 1. Data: 2010-09-24 11:41:10
    Temat: wykres z wartością obrotu
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Witam

    Szukam wykresów akcji gpw i nc poprzez www, ale oprócz ceny chcę mieć
    wartość obrotu (nie wolumen). Zna ktoś taką stronę?

    Nawiasem mówiąc, zastanawiam się dlaczego wszystkie wykresy to cena i
    wolumen obrotu, a nie wartość. Co za różnica ile poszło akcji, ważne ile
    ktoś na to wydał.

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2010-09-24 12:08:47
    Temat: Re: wykres z wartością obrotu
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Sprawa prosta:
    - ściągasz dane tickowe (każda transakcja osobno),
    - wrzucasz do Excela
    - robisz prostą formułę - cena x wolumen x 2 (to x2 żeby mieć obrót taki,
    jak konwencja giełdowa) - i przeciągasz
    - zapisujesz
    - importujesz do programu AT i gotowe.
    Wada: nie zadziała na żywo, ale do spokojnej gry i analiz poza sesją
    wystarczy
    Pzdr
    Dombrek

  • 3. Data: 2010-09-24 12:30:02
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2010-09-24 14:08, Dombrek pisze:
> [...]
    > - zapisujesz
    > - importujesz do programu AT i gotowe.
    > Wada: nie zadziała na żywo, ale do spokojnej gry i analiz poza sesją

    :) Dzięki. Zamiast tak się bawić mogę odpalić Amibrokera. Chodzi o
    wykres na www, co by sobie na szybko w pracy popatrzeć w wolnej chwili.

  • 4. Data: 2010-09-27 10:48:09
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Zyga pisze:

    > :) Dzięki. Zamiast tak się bawić mogę odpalić Amibrokera. Chodzi o
    > wykres na www, co by sobie na szybko w pracy popatrzeć w wolnej chwili.

    vpn + virtualny pulpit zalatwi sprawe

    pozdrawiam
    SlawcioD