  • 31. Data: 2005-04-07 12:49:16
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Tomy M. wrote:

    > ... dobra kończ już te swoje wielce mądre odpowiedzi bo 15:00
    > dochodzi

    Ja tu widze trolla. Zdaje sie ze juz byl jeden watek z inteligo. Czy to
    nie ten sam? Tez mu sie nie chcialo podniesc sluchawki.

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    no SiG

  • 32. Data: 2005-04-07 12:54:10
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>

    > To Ty masz zegarek ? NIESAMOWITE ;-)

    Zegarka nie mam ... ale Ty masz wiec podglądam
    czs w nagłówkach Twoich listów ... dodaje
    kilka minut i takim sposobem obliczam "na oko"
    bierzacą godzinę :-)))))))

    EOT

    pozdrawiam mimo że nadal się nic nie dowiedziałem :-(
    ...pozatym że TY również uważasz że JEST FAJNIE
    W INTELIGO WYŁĄCZAĆ POWIADAMIANIE
    SMS'em TYLKO poprzez TELEFON.

    Tomy M.

  • 33. Data: 2005-04-07 13:01:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > pozdrawiam mimo że nadal się nic nie dowiedziałem :-(

    Czego się "nie dowiedziałeś" ???? Pytałeś o to, czy serwis SMS da się
    wyłączyć przez net i czy jest bank oferujący konto obsługiwane przez net.
    Na oba pytania otrzymałes odpowiedź. Co jeszcze chcesz wiedzieć?

  • 34. Data: 2005-04-07 13:10:12
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>

    > Czego się "nie dowiedziałeś" ???? Pytałeś o to, czy serwis SMS da się
    > wyłączyć przez net i czy jest bank oferujący konto obsługiwane przez net.
    > Na oba pytania otrzymałes odpowiedź. Co jeszcze chcesz wiedzieć?

    Dlaczego ? Po co ? Gdzie w tym szmal ?
    ... jeżeli nie widomo o co chodzi to chodzi
    o pieniędze ...

    ...więc chciałem się dowiedzieć jakie korzyści
    ma INTELIGO nie wprowadzając funkcji
    WŁ/WYŁ powiadamiania SMS'em o przelewach.

    Odpowiedzialem sobie już sam ... na moim przykłądzie
    widze że ma spory szmal na ludziach którzy nie mogą
    badź po prostu nie mają czasu wyłączać tej funkcji
    któa w pierwszych 2 miesiącach uzywania jest
    darmowa.

    Tomy M.

  • 35. Data: 2005-04-07 13:14:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dlaczego ? Po co ? Gdzie w tym szmal ?

    Tak, tak - wszyscy spiskują, żeby wyciągnąc kasę z biednego Tomcia, który
    nie był w stanie zapamiętać terminu wyłączenia usługi, tak aby za nią nie
    płacić i nadodatek nie ma telefonu, zegarka, nart (aby dotrzeć do budki
    telefonicznej w zasypanych śniegiem górach) i co tam jeszcze. WSPÓŁCZUJĘ
    :-)))

  • 36. Data: 2005-04-07 13:16:15
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-07 15:01, Glenn wrote:

    > Czego się "nie dowiedziałeś" ???? Pytałeś o to, czy serwis SMS da się
    > wyłączyć przez net i czy jest bank oferujący konto obsługiwane przez net.
    > Na oba pytania otrzymałes odpowiedź. Co jeszcze chcesz wiedzieć?

    Niektórzy są odporni na wiedzę. Nie warto z takimi dyskutować.
    --
    Peet

  • 37. Data: 2005-04-07 13:17:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Tomy M. napisał:

> [...]
    > badź po prostu nie mają czasu wyłączać tej funkcji
    > któa w pierwszych 2 miesiącach uzywania jest

    Koniecznie wez udzial w programie "Urzekla mnie twoja historia". Bo
    "Sprawa dla reportera" to za maly kaliber.

    Bartol

  • 38. Data: 2005-04-07 14:11:57
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomy M."

    > Najbliższy stasjonarny telefon jest 3 km odemnie
    > , najbliższy automat telefoniczny 5 km.

    daj już spokój, 3 albo 4 razy byś już był przy tym telefonie i zalatwił sprawę w
    czasie jaki tu narzekasz na coś, co powodem do narzekania nie jest

    janke

  • 39. Data: 2005-04-07 14:38:30
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Z KOMÓRKI ??????!!!!! Zapłacę za taką rozmowę
    > z 20 zł

    Zrelaksuj się i wyjdź na spacer do najbliższej budki. Numer jest darmowy.

  • 40. Data: 2005-04-07 14:41:10
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > ... teraz wiem ... tylko że nie istnieje dlatego że przynosi
    > to korzyści bankowi. :-(

    Tak pobocznie spytam, jakie Twoim zdaniem korzyści bankowi przynosi że
    do niego zadzwonisz? Koszty rozmowy ponosi bank (0-800, nawet jeśli
    zadzwonisz z komórki to dasz zarobić operatorowi komórkowemu a nie
    bankowi), koszty pracy konsultanta też bank....