  • 11. Data: 2010-07-28 16:31:05
    Temat: Re: wyplata kredytowka z bankomatu
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 27.07.2010 19:56, MarekZ wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:8...@m...uni-berlin.de...

    > Tak, pełno jest takich kart na każdym kroku... Jeszcze w prezencie
    > dodają dwa złote i goździk za każdą taką wypłatę (dla kart platynowych
    > jest on doręczany kurierem naziemnym, a dla World Signia, Centuriona
    > oraz Infinity śmigłowcem)... :)
    >
    > Coś trochę podobnego ma Polbank. Ale tylko trochę. I w sumie to niezazbyt.

    Tzn.?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 12. Data: 2010-07-28 16:37:13
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:8...@m...uni-berlin.de...

    > Tzn.?

    W Polbanku kartą kredytową możesz wypłacić z ROR (na którym jednak muszą być
    środki, nie korzystasz zatem z limitu kredytowego na KK).

    Z KIS chodzi o to, że jeżeli spłacisz w dniu zaksięgowania transakcji, co
    może nastąpić po upływie kilku dni od faktycznej daty wypłaty z bankomatu,
    to koszt będzie zerowy.

  • 13. Data: 2010-07-28 17:33:24
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > Hmm, nie moge znalezc.
    >
    > Widze kilka watkow o tym, ze "nie dali mi karty KIS", ale nic o
    > wyciaganiu gotowki.

    "Nowa uniwersalna karta debetowa"

    --
    MiCHA

  • 14. Data: 2010-07-28 17:43:47
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 28.07.2010 18:37, MarekZ wrote:
> [...]
    >
    > Z KIS chodzi o to, że jeżeli spłacisz w dniu zaksięgowania transakcji,
    > co może nastąpić po upływie kilku dni od faktycznej daty wypłaty z

    No z tego co widze, to z KIS w dalszym ciagu trzeba splacic dzien/dwa po
    (zamiast darmowego kredytu na caly miesiac, a co), wiec wersja z dwoma
    zlotowkami i gozdzikiem zostaje ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 15. Data: 2010-07-29 09:12:44
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Tomasz Chmielewski wrote:

    > No z tego co widze, to z KIS w dalszym ciagu trzeba splacic dzien/dwa po
    > (zamiast darmowego kredytu na caly miesiac, a co), wiec wersja z dwoma
    > zlotowkami i gozdzikiem zostaje ;)

    A znasz jakąś kartę kredytową, w której wypłata gotówkowa szłaby w
    nieoprocentowany kredyt jak operacja bezgotówkowa (w GP) i nie
    było prowizji w żadnym bankomacie?

    witrak()

  • 16. Data: 2010-07-29 10:31:26
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 11:12:44 +0200, witrak() napisał(a):

    > A znasz jakąś kartę kredytową, w której wypłata gotówkowa szłaby w
    > nieoprocentowany kredyt jak operacja bezgotówkowa (w GP) i nie
    > było prowizji w żadnym bankomacie?

    Szukasz św. Graala? :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2010-07-29 11:37:03
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Borys Pogoreło wrote:

    > Szukasz św. Graala? :)

    Nie, ale czasem irytuje mnie, że spora część *odpowiadających*
    ignoruje (?) istnienie niektórych produktów, albo ich istotnych
    cech :-) mimo, że są dobre, a przynajmniej warte rozważenia.
    Więc jak natykam się na takie puste narzekanie, to mnie czasem
    ponosi ;-)

    witrak()

  • 18. Data: 2010-07-29 16:25:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" yxaf0np7pmb1$....@4...net

    > Szukasz św. Graala? :)

    BZ WBK pozwalał na przelanie środków (chyba i zewnętrzy także) oraz
    Getin jakoś pozwalał. Pierwszy liczył sobie prowizję, drugi jakieś
    ubezpieczenie i opłatę w sytuacji, gdy kartą nie zapłacono bodajże
    100 złotych bezgotówkowo. Zastrzegam jednak, że karty Getin nie
    miałem, to znaczy plastyk w ręce trzymałem, ale nie miałem karty
    w pełnym tego słowa znaczeniu. :)

    --
    19 lipca o godzinie 16:05 kolejny rekord PEFów !!749!! 749*0.8=599,2
    749*0.6=449,4 450-600 to (60-80)% .
    ! 739 ! VV oznacza sztach .
    Ventolinem
    ^ . . 729 . . .
    . . 25 .
    * . 18 . 21 719 . . . . . .
    . . . . . . . . 26
    P . . .06 . . . dni 709 .2425 . . lipiec
    . VVVV VV .19 . . . .
    E . . . . ----> . 699 2223 2627 29 01 03
    . 07 101112 17 20 VV . 27
    F 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 685 28 02
    06 08 . 16 VV23
    01 03 . 17.`'.20 680 ._. 30
    VV .-09 13 18 22 24
    l 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ; o.'
    05 '.O_' 21
    / 30 02 1011 `-:`-'.'.661'. '`\.'`.'
    ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`., 1415
    27 maj czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \ ;'..;,,. ; .,. ;
    ;..,.;\|/.. ......... ........ ..... .. ......

  • 19. Data: 2010-07-29 18:07:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 29 Jul 2010 18:25:41 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > BZ WBK pozwalał na przelanie środków (chyba i zewnętrzy także) oraz
    > Getin jakoś pozwalał.

    Jak i Alior. Ale chyba nikt się nie posunął do bezprowizyjnej wypłaty
    gotówkowej - szybko by mieli kolejki po taką nieoprocentowaną gotówkę :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 20. Data: 2010-07-29 22:41:32
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 29.07.2010 11:12, witrak() wrote:

    > A znasz jakąś kartę kredytową, w której wypłata gotówkowa szłaby w
    > nieoprocentowany kredyt jak operacja bezgotówkowa (w GP) i nie było
    > prowizji w żadnym bankomacie?

    Tzn. w Polsce nie znam, dlatego pytam.

    Ale w innych czesciach Europy nie jest to nic nadzwyczajnego.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org