  • 1. Data: 2008-08-13 16:21:50
    Temat: wypłata z rachunku prowadzonym w innym banku
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Czy możliwa jest wypłata pieniędzy w banku X z rachunku
    prowadzonego przez bank Y?

    Zakładamy, że właściciel rachunku w banku Y nie posiada
    konta w banku X (ale to chyba nic nie zmienia...).
    Karty żadnej nie posiada albo z bardzo niskim limitem -
    chce wypłacić więcej.
    Kiedyś coś mi się obiło o uszy ale niedokładnie.

    W PEKAO SA odpowiedziano, że nie, chyba że z kartą płatniczą
    a w odzziale jest POS. Ale nie o to chodzi.

    Arek

  • 2. Data: 2008-08-13 17:49:58
    Temat: Re: wypłata z rachunku prowadzonym w innym banku
    Od: "Ope" <antispam@>

    "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> wrote in message
> [...]
    > Karty żadnej nie posiada albo z bardzo niskim limitem -
    > chce wypłacić więcej.
    > Kiedyś coś mi się obiło o uszy ale niedokładnie.

    Czeki?

    Tylko czy to ma sens.

    pozdr

  • 3. Data: 2008-08-13 18:19:39
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Czeki?

    Zwykły czek idzie do inkasa - czyli od ręki się nie da.

    Darek

  • 4. Data: 2008-08-13 19:18:06
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Czy możliwa jest wypłata pieniędzy w banku X z rachunku
    > prowadzonego przez bank Y?

    Nie

    Darek

  • 5. Data: 2008-08-14 06:15:16
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 13 Aug 2008 21:18:06 +0200, Darek napisał(a):

    > Nie

    Nie nie. Czyli tak. We wszystkich bankach które posiadają terminale POS.
    Oczywiście trzeba mieć kartę do rachunku z którego wypłacamy. Typowe
    wielokrotne opisywane na tej grupie zastosowanie: wypłata z rachunku mBanku
    większej sumy w oddziale PKO BP bez limitów kwotowych obowiązujących w
    bankomacie.

  • 6. Data: 2008-08-14 06:17:04
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Darek wrote:

    > Zwykły czek idzie do inkasa - czyli od ręki się nie da.

    Ale nikt nie napisał że ma być od ręki. Ma być tylko w innym banku :).

    p. m.

  • 7. Data: 2008-08-14 06:43:39
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Nie nie. Czyli tak. We wszystkich bankach które posiadają terminale POS.

    W treści posta była informacja że nie o wypłatę z POS chodzi.

    Darek