  • 1. Data: 2009-07-10 12:42:22
    Temat: "wypowiedzenie" adresu korespondencyjnego do konta - jakie skutki?
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    Otrzymuję regularnie na swój adres domowy wyciągi z kont bankowych,
    które do mnie nie należą. Listy są zaadresowane na nazwisko kogoś, kto
    najprawdopodobnniej mieszkał pod moim adresem wcześniej. Nie mam żadnego
    kontaktu tą osobą. Nie wiem kto to jest. Wyciągi wrzucam co jakiś czas
    hurtem do niszczarki w pracy. Ale raz otworzyłem z ciekawości jedną
    kopertę i na koncie były pieniądze i to nie małe, chociaż brak
    jakichkolwiek operacji na koncie.

    Tak, czy inaczej, mam już dość zajmowania się makulaturą, która do mnie
    nie należy. Planuję na kopertach napisać "ZWROT - adresat nieznany pod
    tym adresem" i wrzucić do skrzynki zwrotów. Domyślam się, że po czymś
    takim banki przestaną przysyłać mi te wyciągi. Zastanawiam się tylko nad
    tym, czy właściciel konta nie będzie miał potem jakichś kłopotów z
    dotarciem do swoich pieniędzy - ?

  • 2. Data: 2009-07-10 16:35:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > takim banki przestaną przysyłać mi te wyciągi. Zastanawiam się tylko nad
    > tym, czy właściciel konta nie będzie miał potem jakichś kłopotów z

    a kontaktowałeś się z bankiem w tej sprawie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-07-10 17:39:54
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    RobertS wrote:

    > a kontaktowałeś się z bankiem w tej sprawie?

    Nie kontaktowałem się, bo właściwie co miałbym im powiedzieć?

    Nie jestem właścicielem konta, pełnomocnikiem, rodziną, nie jestem
    klientem banku ani w żaden sposób nie mam związku z tymi kontami, oprócz
    tego, że dostaję te listy.

  • 4. Data: 2009-07-11 11:32:26
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Poldekk" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie kontaktowałem się, bo właściwie co miałbym im powiedzieć?

    Prawdę?
    Że się mylą wysyłając korespondencję pod twój adres a ty tam mieszkasz
    i wiesz że nie mieszka adresat tej korespondencji

    > Nie jestem właścicielem konta, pełnomocnikiem, rodziną, nie jestem
    > klientem banku ani w żaden sposób nie mam związku z tymi kontami,
    > oprócz tego, że dostaję te listy.

    Ale masz informację dla nich przydatną, że adresat tam nie mieszka

    Sławek

  • 5. Data: 2009-07-11 21:37:51
    Od: "Bolek" <...@...q>

    "Poldekk" <n...@g...pl> wrote in message

    > Otrzymuję regularnie na swój adres domowy wyciągi z kont bankowych,

    Też tak miałem. Zgodnie z radą pani na poczcie
    dopisywałem na kopercie "Adresat wyprowadził się"
    i wrzucałem do skrzynki na listy.
    Po paru miesiącach przestały przychodzić.

  • 6. Data: 2009-07-13 07:02:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Poldekk" <n...@g...pl> wrote in message

    > hurtem do niszczarki w pracy. Ale raz otworzyłem z ciekawości jedną
    > kopertę i na koncie były pieniądze i to nie małe, chociaż brak
    > jakichkolwiek operacji na koncie.

    Kolega dopuscil sie przestepstwa z art. 267 par. 1 kodeksu karnego. Masz
    szczescie, ze sciganie tego przestepstwa nastepuje na wniosek
    pokrzywdzonego, a on o tym nie wie.
    BTW nie wiem czy niszczenie korespondencji tez nie podlega karze... ;).

    MK