  • 1. Data: 2008-11-25 18:12:30
    Temat: wyrazac? nie wyrazac?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Przy podpisywaniu umowy o kartę kredytową na ogół mamy możliwość wyboru,
    czy dane maja pozostać w BIKu po rozwiązaniu mowy, czy nie. Jakie są
    plusy i minusy wyrażenia takiej zgody?

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2008-11-25 18:18:46
    Temat: Re: wyrazac? nie wyrazac?
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > Hello,
    >
    > Przy podpisywaniu umowy o kartę kredytową na ogół mamy możliwość wyboru,
    > czy dane maja pozostać w BIKu po rozwiązaniu mowy, czy nie. Jakie są
    > plusy i minusy wyrażenia takiej zgody?

    Jesli bedziesz zadluzony - to nie masz wyboru - bank moze umiescic nawet
    bez twojej zgody - taka zgode daje mu ustawa. Tak wiec ta zgoda jest
    wazna tylko jesli nie bedziesz mial zadnych dlugow wobec banku.

    Jesli budujesz sobie dobra historie kredytowa - to zgoda daje ci lepszy
    scoring. Jesli zamierzasz zalegac - nie ma znaczenia.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-11-25 23:31:17
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Maverick wrote:

> [...]
    >
    > Jesli budujesz sobie dobra historie kredytowa - to zgoda daje ci lepszy
    > scoring. Jesli zamierzasz zalegac - nie ma znaczenia.

    Tak, ale patrzę na to od drugiej strony - mam już w BIKu kilka starych
    zamkniętych kart kredytowych. Jak będę dalej przenosił i zostawiał po
    tym ślady, to czy na którymś razem kolejny bank nie uzna, że nie jestem
    zbyt wartościowym klientem, bo wkrótce się pewnie i tak wyniosę dalej... :-(

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2008-11-26 06:28:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> writes:

    > Maverick wrote:

    [...]

> [...]
    > zbyt wartościowym klientem, bo wkrótce się pewnie i tak wyniosę dalej... :-(

    Nie sądzę. :)
    Banki raczej patrzą czy je spłacałeś poprawnie.

    KJ

  • 5. Data: 2008-11-26 07:28:58
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 25 Nov 2008 19:12:30 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Przy podpisywaniu umowy o kartę kredytową na ogół mamy możliwość wyboru,
    > czy dane maja pozostać w BIKu po rozwiązaniu mowy, czy nie. Jakie są
    > plusy i minusy wyrażenia takiej zgody?

    Ja po prostu nie wyrażam. Wystarczająco dużo danych i bez tego gdzieś tam
    krąży.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2008-11-27 08:25:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" 492c8ac6$0$29446$f...@m...aster.pl

> [...]
    > zbyt wartościowym klientem, bo wkrótce się pewnie i tak wyniosę dalej... :-(

    Raczej uzna Cię za wartościowego i sprawdzonego, jeśli rzecz jasna spłacałeś na czas.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'