  • 1. Data: 2002-06-10 10:00:13
    Temat: wysokosc przelewu w mbanku
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    Witam,

    Mam pytanko, nie bardzo mam czas na dzwonienie do mlinki - czy przy
    przelewach dokonywanych w mbanku via internet jest jakis gorny limit przy
    ktorym trzeba dzwonic np. do mlinki? Czy majac liste hasel jednorazowych
    moge przelac dowolna kwote na dowolne konto?

    Pozdrawiam,
    PP

  • 2. Data: 2002-06-10 16:12:03
    Temat: Re: wysokosc przelewu w mbanku
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktorym trzeba dzwonic np. do mlinki? Czy majac liste hasel
    jednorazowych
    > moge przelac dowolna kwote na dowolne konto?

    Całe dostępne środki.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-06-10 17:23:36
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > ktorym trzeba dzwonic np. do mlinki? Czy majac liste hasel jednorazowych
    > moge przelac dowolna kwote na dowolne konto?

    tak. limitu brak. mlinka zbędna

  • 4. Data: 2002-06-11 07:10:21
    Od: "PiotR K" <p...@p...com>

> [...]
    > ktorym trzeba dzwonic np. do mlinki? Czy majac liste hasel jednorazowych
    > moge przelac dowolna kwote na dowolne konto?

    nie wiem czy sie cieszyc czy smucic ale przelewem via internet z mbanku
    placilem dilerowi za samochod i nikt do mnie nie zadzwonil ze
    oto z konta schodzi kilkadziesiat tysiecy