  • 1. Data: 2003-12-09 18:08:10
    Temat: z czym do Niemczech z ve inteligo czy ve mbanku?
    Od: "v564" <5...@v...v354>

    moze mi ktos dac krotka odpowiedz, ktora karte zabrac na sylwestra do
    Niemiec i dlaczego?
    pieniadze przeleje z jednego konta na drugie,
    i chce jechac z 1 karta :)

    pozdr.

  • 2. Data: 2003-12-09 18:11:22
    Temat: Re: z czym do Niemczech z ve inteligo czy ve mbanku?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > moze mi ktos dac krotka odpowiedz, ktora karte zabrac na sylwestra do
    > Niemiec i dlaczego?

    Teoretycznie lepsza powinna być mbankowa - jest rozliczana w EUR

    > pieniadze przeleje z jednego konta na drugie,
    > i chce jechac z 1 karta :)

    A to błąd. Weź obie karty, a najlepiej jeszcze jakąś wypukłą, bo możesz mieć
    problemy z płaceniem.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-12-09 18:57:20
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "v564" <5...@v...v354> wrote in message
    > moze mi ktos dac krotka odpowiedz, ktora karte zabrac na sylwestra do
    > Niemiec i dlaczego?
    > pieniadze przeleje z jednego konta na drugie,
    > i chce jechac z 1 karta :)

    mozesz miec powazne problemy z placeniem jesli nie wezmiesz EC Maestro.
    natomiast w bankomatach beda dzialaly oba elektrony.
    wez tego ktory ma lepsze procenty za wyplate gotowki za granica i tego ktory
    przeliczany jest przez euro.
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 4. Data: 2003-12-10 12:51:38
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

    Glenn <g...@g...pl> napisał(a):

    [...]
    > na sylwestra do Niemiec i dlaczego?
    >
    > Teoretycznie lepsza powinna być mbankowa - jest rozliczana w EUR

    Ale chyba tylko kredytowa...
    Karta debetowa, a raczej o nia tutaj chodzi, jest rozliczana przez USD.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 5. Data: 2003-12-10 13:03:59
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ale chyba tylko kredytowa...

    Nie.

    > Karta debetowa, a raczej o nia tutaj chodzi, jest rozliczana przez USD.

    Nie o ile została wydana po 01.10.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-12-10 16:03:54
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie.

    > Nie o ile została wydana po 01.10.

    To w takim razie mChat udziela mylnych informacji.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 7. Data: 2003-12-10 16:36:10
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    USD.

    > To w takim razie mChat udziela mylnych informacji.

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/ve.html

    "Inne zmiany obowiązujące posiadaczy kart wydanych lub wznowionych po
    1.10.03:

    nowy regulamin dla posiadaczy kart debetowych

    nowe zasady ubezpieczeń

    nowe limity dla kart Visa Electron do rachunku eKonto i kart Visa Electron
    do rachunku Max

    nowy wzór graficzny karty do eKONTO

    możliwość ustanawiania indywidualnych limitów autoryzacyjnych przez mLinię

    możliwość definiowania i zmiany PIN przez mLinię i w serwisie transakcyjnym

    możliwość aktywacji karty w serwisie transakcyjnym

    możliwość monitorowania operacji kartowych w serwisie transakcyjnym

    rozliczanie transakcji kartowych w euro "

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-12-10 17:36:53
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    > możliwość monitorowania operacji kartowych w serwisie transakcyjnym
    >
    > rozliczanie transakcji kartowych w euro "

    Nie interesowalem, sie tym zbytnio, bo mBanku uzywam tylko dla SFI, a kart
    uzywam z innych bankow, dlatego, zasugerowalem blad mChatu. Moim zamiarem
    nie bylo negowanie tego co napisalas, z doswiadczenia wiadomo, ze stali
    bywalcy tej grupy sa lepiej zorientowani, niz niejeden pracownik banku ;)