  • 1. Data: 2003-08-18 10:13:01
    Temat: z inteligo via telefon na e-pko
    Od: "Dario" <a...@p...onet.pl>

    staciłem wątek , ale wykonującąj przelew telefoniczny z inteligo na e-pko
    , dość ze pieniądze były niespełna nąscie,dziescia minut (chyba ze utrafiłem
    w eliksir) to w opisie operacji w e-pko mam komunikat :
    Tytuł operacji (w e-pko):
    Operacja wykonana drogą rozliczeń międzyoddziałowych

  • 2. Data: 2003-08-18 10:13:21
    Temat: Re: z inteligo via telefon na e-pko
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Dario" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w eliksir) to w opisie operacji w e-pko mam komunikat :
    > Tytuł operacji (w e-pko):
    > Operacja wykonana drogą rozliczeń międzyoddziałowych

    Konsultowałem się przed chwilą z inteligo. Tylko eliksir i sybir.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 3. Data: 2003-08-18 10:31:12
    Od: "Dario" <a...@p...onet.pl>

    jeśli tak mowią , tylko istotne jest jesli to przelew via telefon bo jesli
    normalnie z netu to takego komunikatu nie mam , tylko "normalny"

  • 4. Data: 2003-08-18 10:34:06
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > jeśli tak mowią , tylko istotne jest jesli to przelew via telefon bo
    jesli
    > normalnie z netu to takego komunikatu nie mam , tylko "normalny"

    Zbieg okoliczności moim zdaniem. Wyraźnie stwierdzono, że inteligo rozlicza
    się poprzez Elixir i Sybir, i nie ma żadnego systemu wspólnego z PKO BP, np.
    Cezar.

    A kanał, którym został zlecony przelew w inteligo nie ma żadnego wpływu na
    sposób jego wykonania. Wszystkie cztery kanały [tel/www/wap/serwis sms] są
    równorzędne...