  • 1. Data: 2010-11-23 14:32:22
    Temat: zaczynamy budowac nowy portfel na 2011
    Od: k...@p...onet.pl

    Na PEWNO bedzie tam
    1. EkoExport
    2. IQPartners
    3. Grupa PSW,

    kto nastepny....mam jeszcze miesiac czasu..

    4. Mysle iz wyjasni sie sprawa PHOTON i moze wystartujemy na 2011 z poziomu od
    2 do 3 zlotych, tylko z powodu naiwnosci inwestorów....

    kroovka

  • 2. Data: 2010-11-24 14:06:52
    Temat: Re: zaczynamy budowac nowy portfel na 2011
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Może zamiast silnie przewartościowanego EEX (C/Z=80 !!!) umieścić w portfelu
    znacznie tańsze (niskie wskaźniki) i ze świetnymi perspektywami SZAR i
    GOADVISERS ?

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 3. Data: 2010-11-24 15:31:40
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > Może zamiast silnie przewartościowanego EEX (C/Z=80 !!!)

    Tylko przy obecnej cenie akcji, c/z z kwartalu na kwartal bedzie malalo do
    jakies 10-12 w przyszlym roku.

  • 4. Data: 2010-11-24 16:45:56
    Od: ichi <a...@d...gh>

    k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >
    > 4. Mysle iz wyjasni sie sprawa PHOTON i moze wystartujemy na 2011 z
    > poziomu od 2 do 3 zlotych, tylko z powodu naiwnosci inwestorów....

    Zaryzykuj VIV. Jeśli projekt Bug Muldoon 3D się powiedzie, pozostałe spółki
    z portfela będą mogły zbankrutować. :)

    --
    ichi

  • 5. Data: 2010-11-24 17:27:42
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    przecież on publikuje swój portfel, a nie wasz
    jak chcecie swój, to załóżcie wątek
    śpicie czy o co biega, pobudka chłopaki!!!

  • 6. Data: 2010-12-09 22:59:28
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-11-23 15:32, k...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    >
    > 4. Mysle iz wyjasni sie sprawa PHOTON i moze wystartujemy na 2011 z poziomu od
    > 2 do 3 zlotych, tylko z powodu naiwnosci inwestorów....

    Jak tam idzie budowanie...?? :)

  • 7. Data: 2010-12-19 18:31:09
    Od: " " <b...@g...pl>

    Bioton, systematycznie poprawia wyniki, nieslusznie az tak wywalany w
    piatek, mysle ze pokaza zab w nowym roku
    a swoja droga jestes jak swinia wyszukujaca trufle, tylko dlaczego
    koncentrujesz sie na burakach ?

  • 8. Data: 2010-12-19 19:01:22
    Od: k...@p...onet.pl

    > Bioton, systematycznie poprawia wyniki, nieslusznie az tak wywalany w
    > piatek, mysle ze pokaza zab w nowym roku
    > a swoja droga jestes jak swinia wyszukujaca trufle, tylko dlaczego
    > koncentrujesz sie na burakach ?

    Nie wiem czy sie śmiac czy nad Toba płakać.
    po pierwsze:
    czy te 3 spolki na dole podane to buraki? A wedlug jakiego twojego kryterium-
    prosze podaj to nam czytajacym?

    po drugie:
    czy intuicyjnoe bioton robiacy w konia inwestorow od tylu miesiecy - a
    ostrzgalem przed nim rok temu, nie jest tym warzywem? W nim wlasciciel
    sprzedajac ilekroc potrzrbuje kasę na marzenia o ropie; czy w ten sposob dba o
    Ciebie?

    po trzecie:
    jesli podajesz slowa krytuki i nie lubisz rocznie zarabiac kolo 100% to po co
    jestes na gieldzie-kolejny FILANTROP???
    Jest przed swieta, więc nie naznacze Ciebie bo widze ze in tak los Ciebie
    biotonem juz ukarał.

    Mozemy sie zlozyc na ciasto świąteczne dla Ciebie-podaj adres.
    kroovka

  • 9. Data: 2010-12-20 11:55:33
    Od: k...@p...onet.pl

    Nie tylko koń wywalony z 30 pietra od betonu się odbije, ale tez kroovka, ale
    tez jak widac: b i o t o n .

    Znowu jakaś polska spolka służy zachodniemu koncernowi i jkkmyslimy-kto natym
    zarobi...juz ja wole PSW i EEX i IQP.

    ależ buraczki w occie są świetne:

    kroovka

  • 10. Data: 2010-12-22 11:45:48
    Od: k...@p...onet.pl

    > Na PEWNO bedzie tam

    > 1. EkoExport

    > 2. IQPartners

    > 3. Grupa PSW,

    Zrobie wszystko co mogę prawnie, aby te 3 spolki w 2011 byly czolowymi,
    rosnacymi spolkami już na rynku regulowanym.

    Zatem przyda się jakaś firma ryzykowana, ale o ogromnym potencjale wzrostowym
    i rozwojowym. Taka jest GPF Causa - o ile uda mi sie ja kupic na poczatku
    stycznia, po ostatnich marnych informacjach o ucieczce inwestora oraz obawiam
    się, że walących sie kontraktach jakoś pewnie z panem nerwowym Grabowskim
    zwiazanych. To moze być - jak niektórzy mówią "padaka" już na poczatku
    roku...ale potem - io ile sie uda dokonac konieczne wejscia i zmiany - może
    byc sukces nawet 19 groszy na koniec roku..zatem to kolejny typ na 2011. W
    obecnym portfelu ta role gral Techmex-niestety role planowa ale nieudaną. Ale
    jakis procent portfele jako "bomba z opóxnionym zpłonem mi się podoba.

    IQP i EEX to aż silne spolki, łacznie z rosnacym w potege PSW, że i tak uniosa
    sukces tego portfela na 2011...szukam nadal kolejnych firm do zasilenia 2011.

    kroovka

    Może sie okazac ze tez dojdzie KGHM jako wyraz desperacji Ameryki drukujacej
    potege forsy krazacej w systemach bankowych ale ulatniajacej sie stopniowo na
    rynek co popycha srebro ale tez zloto i miedz na ...kurs KGHM na koniec 2011
    do ceny...bo ja wiwem: 300-350 zlotych.

    Moge taki wybrac przy gwarancjach sukcesu trzech juz okreslonych spolek.