  • 11. Data: 2010-05-08 16:17:18
    Temat: Re: kaczynski i jego kancelaria ma krew na rekach ale wawel kaczynski dostal dostal...
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Pilsudskiego,
    > po

    > "polityka to sztuka kompromisu, polityka to umiejętność wyboru mniejszego
    > zła, polityka to umiejętność realizacji własnego interesu poprzez
    > wykorzystanie zróżnicowania interesów partnerów."
    >
    > kc

    Ale ty i tak będziesz pamiętał drożejące jabłka za rządów PiS-u

    kc

  • 12. Data: 2010-05-08 16:23:35
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zła, polityka to umiejętność realizacji własnego interesu poprzez
    > wykorzystanie zróżnicowania interesów partnerów."

    Gdzie dostrzegasz tę "umiejętność"? W postępowaniu wbrew temu co się mówi
    czy ostatecznie w skróceniu kadencji?

    --
    marfi

  • 13. Data: 2010-05-08 16:33:51
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Gdzie dostrzegasz tę "umiejętność"? W postępowaniu wbrew temu co się
    mówi
    > czy ostatecznie w skróceniu kadencji?

    Samodzielnie nie utworzyliby rządu, chyba to oczywiste. Dzięki koalicji
    porządzili sobie dwa lata i (chyba nie tylko w mojej opinii) byli w tym o
    niebo lepsi od PO-PSL, mimo tak trudnych koalicjantów. A że doprowadzając do
    wyborów trochę się przeliczyli, to nic dziwnego. Nie ich wina, że tym którzy
    nie wyjechali też marzy się Irlandia.

    kc

  • 14. Data: 2010-05-08 16:39:27
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > do
    > wyborów trochę się przeliczyli, to nic dziwnego. Nie ich wina, że tym

    Zgadzam się ze stwierdzeniem "porządzili sobie dwa lata".

    --
    marfi

  • 15. Data: 2010-05-08 16:54:01
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Zgadzam się ze stwierdzeniem "porządzili sobie dwa lata".

    A ja swoje : skuteczniej. Może dwa przykłady z całkiem nie gospodarczej
    beczki : przy drogach prawie nie widziałem tir-ówek :), a na moim osiedlu
    nie zginęło nawet jedno koło od samochodu. Chyba, że to przypadek, bo
    przecież PO nie przegłosowało ustaw dla zwiększenia działalności w tym
    zakresie.

    pozdrawiam

    kc

  • 16. Data: 2010-05-08 22:18:58
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | ktore to identyczne ugrupowania jak te, ktore marszalek odsunal od wladzy po

    Leszku, zamiary były - sojusz PO - nie wyszło ;( - coby móc cokolwiek zdziałac,
    naprawdę była potrzebna ta kuriozalna, przyznaję,koalicja .. w przeciwnym razie
    można było tylko podnieść "ruki w wierch" ..

    Barbara

  • 17. Data: 2010-05-09 15:33:02
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Barbara <b...@i...com.pl> napisał(a):

    Leszku, zamiary były - sojusz PO - nie wyszło ;( - coby móc cokolwiek zdziałac,
    naprawdę była potrzebna ta kuriozalna, przyznaję,koalicja .. w przeciwnym
    razie można było tylko podnieść "ruki w wierch" ..

    Oj Barbara, to kolejny przykład, że masz kłopoty z pamięcią :-)
    Jakiś czas temu byłaś bardzo zdziwiona kiedy napisałem, że Wiesław Rozłucki
    był współtwórcą i postacią nr 1 GPW w Warszawie a nie żadnym amatorem i
    dyletantem jak bajdurzył Dieter.

    Teraz znowu nie pamiętasz tego co się działo w polskim życiu publicznym w
    ostatnich latach.
    Przed całkowicie kompromitującą i dyskwalifikującą PIS i J.Kaczyńskiego
    koalicją z LPR i Samoobroną było wbicie noża w plecy Platformy Obywatelskiej i
    przekreślenie szans na PO-PIS.
    Brutalny i chamski atak PIS w końcówce kampanii wyborczej 2005r. (dziadek z
    Wehrmachtu i pusta lodówka) przekreślił szanse na koalicję PO-PIS i możliwą
    stabilizację polityczną Polski na długie lata.

    Czy masz aż tak krótką pamięć ???

  • 18. Data: 2010-05-10 06:11:13
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

> [...]
    > możliwą
    > stabilizację polityczną Polski na długie lata.

    Prawdopodobnie chcieli w ten sposob zdobyc ponad 50% glosow i rzadzic
    samodzielnie, ale sie nie udalo. Teraz moze byc ciekawiej bo przed
    katastrofa glosno bylo o koalicji PiS-SLD w mediach publicznych.

    Leszek

  • 19. Data: 2010-05-10 06:15:49
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > nie zginęło nawet jedno koło od samochodu. Chyba, że to przypadek, bo
    > przecież PO nie przegłosowało ustaw dla zwiększenia działalności w tym

    krótko mówiąc - cel uświęca środki , byleby tylko rządzić, nawet bez
    poparcia wyborców.
    Ale coś w tym jest - podobno w tym okresie krowy dawały więcej mleka i było
    ono bardziej białe.

    JS

  • 20. Data: 2010-05-10 06:40:08
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Prawdopodobnie chcieli w ten sposob zdobyc ponad 50% glosow i rzadzic
    > samodzielnie, ale sie nie udalo. Teraz moze byc ciekawiej bo przed
    > katastrofa glosno bylo o koalicji PiS-SLD w mediach publicznych.

    Biorąc pod uwagę że PiS taką koalicję wyklucza, należy to uznać za wysoce
    prawdopodobne :)

    --
    marfi