  • 21. Data: 2004-04-02 16:06:16
    Temat: Re: zamiana citi KK na raiffeisen lub mbank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    KRZYSZTOF KRAWCZYK
    > Możesz coś więcej na ten temat napisać? Zmiany... na lepsze czy
    > gorsze?

    Lepsze ;) Teraz tylko lepsze.
    A moge powiedziec, ze nawet Pekao SA bedzie mialo lepsze karty. Szczegoly
    wkrotce :)

  • 22. Data: 2004-04-02 16:30:44
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał
    w wiadomości
    > A moge powiedziec, ze nawet Pekao SA bedzie mialo lepsze karty. Szczegoly
    > wkrotce :)

    A feee, a feee z pekao !!

    ;-))

  • 23. Data: 2004-04-02 16:33:01
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Lepsze ;) Teraz tylko lepsze.
    > A moge powiedziec, ze nawet Pekao SA bedzie mialo lepsze karty. Szczegoly
    > wkrotce :)

    No cóż, będziemy czekać. Cierpliwie.
    Co do Pekao SA... chyba w środę w GW był artykuł na temat kart kredytowych i
    był zamieszczony rysunek karty, podobna do Regaty, ale wypukła.
    pzdr.

  • 24. Data: 2004-04-02 16:33:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:c4k32i$l6d$1@news.onet.pl...

    > Lepsze ;) Teraz tylko lepsze.
    > A moge powiedziec, ze nawet Pekao SA bedzie mialo lepsze karty. Szczegoly
    > wkrotce :)

    Lepsze od kogo? ;)

    Maciej

  • 25. Data: 2004-04-02 20:21:22
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Mnie tez denerwuje te 6,50 za ubezpieczenie.
    Kilkakrotnie zgłaszałem, że nie chcę tego, ale nie mozna zrezygnować.
    Wyrobiłem sobie juz kartę w Raiffeisenie
    i mam zamiar wkrótce zrezygnować z Citi.

  • 26. Data: 2004-04-02 20:24:44
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    napisał w wiadomości news:c4k32i$l6d$1@news.onet.pl...
    > KRZYSZTOF KRAWCZYK
    >
    > Lepsze ;) Teraz tylko lepsze.
    > A moge powiedziec, ze nawet Pekao SA bedzie mialo lepsze karty.
    Szczegoly
    > wkrotce :)

    Czyli generalnie warto sie wstrzymac z rezygnacja z Amexa Mille jeszcze
    z miesiac? Bo juz wypelnilem wniosek o rezygnacje (choc jeszcze go nie
    zanioslem) i chcialem wziac Vise Nova Rajfajzena.

    marekz

  • 27. Data: 2004-04-02 20:26:23
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Lepsze od kogo? ;)

    Od Pekao ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 28. Data: 2004-04-02 20:35:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Od Pekao ;-)))

    Aaaa... to pewnie ubezpieczenie bedzie obejmowalo 2 godziny przed
    zgloszeniem kradziezy karty ;).

    Maciej

  • 29. Data: 2004-04-02 21:14:36
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Fri, 2 Apr 2004 15:45:35 +0200, Glenn wrote:

    >W czym problem? Ustawiasz spłatę na 100% i przelewasz na ekonto z innego
    >banku.

    Nie przypominam sobie, abym stwierdził że chcę spłacać zawsze 100%

  • 30. Data: 2004-04-02 21:47:04
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "Jarek" <j...@w...pl> wrote in message news:c4joth$n1q$1@news.onet.pl...
    > Proszę o opinie:
    >
    > zastanawiam sie nad zmianą karty kredytowej citibank na kartę kredytową
    > raiffeisen lub mbanku.
    > Przyznam, że troche mnie denerwuje płacenie 6,5 miesiecznie za obowiązkowe
    > ubezpieczenie. no i mam pare innych pretensji do Citibanku (mam u nich
    > konto).

    To zadzwon do nich (Citi) z tym problemem i wynegocjuj mniejsza oplate
    roczna czy % :-)