  • 1. Data: 2010-12-06 15:33:41
    Temat: zamiana kk w OF - to łatwe ;-)
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    "starej" VISA na nową MC z PyP
    proste jak drut:

    1. trzeba zadzwonić do OF
    2. zastrzec poprzednią kartę
    3. zamówić nową (już systemie MC)
    4. po 2-3 tygodniach przyjdzie nowa karta, PIN oczywiście nowy

    już czekam na nową kartę ;-)

    nie trzeba składać wniosków, dostarczać zaświadczeń, cała rozmowa to
    jakieś 2 min.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    do wyboru jest karta w kolorze żółtym, niebieskim i
    granatowym...poprosiłem o losowy wybór, ciekawe którą dostanę ;-D

  • 2. Data: 2010-12-06 15:42:52
    Temat: Re: zamiana kk w OF - to łatwe ;-)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

> [...]
    >
    > już czekam na nową kartę ;-)
    >
    > nie trzeba składać wniosków, dostarczać zaświadczeń, cała rozmowa to
    Czyli dotarli procedury. Bo wcześniej było tak jak mówiłem.
    KJ

  • 3. Data: 2010-12-06 17:20:43
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Szkoda tylko, ze nie moga przyslac nowej karty bez zastrzegania
    starej, tak jakby pozniej nie mozna bylo podczas jednej zastrzec Vise
    i aktywowac MasterCarda

  • 4. Data: 2010-12-06 19:53:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Szkoda tylko, ze nie moga przyslac nowej karty bez zastrzegania
    > starej, tak jakby pozniej nie mozna bylo podczas jednej zastrzec Vise
    > i aktywowac MasterCarda

    oj nie narzekaj i tak jest już lepiej niż Kamil wcześniej opisywał!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-12-07 10:22:15
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2010-12-06 16:33, RobertS pisze:
    > "starej" VISA na nową MC z PyP
    > proste jak drut:
    >
    > 1. trzeba zadzwonić do OF
    > 2. zastrzec poprzednią kartę
    > 3. zamówić nową (już systemie MC)

    zamawiałeś przez system transakcyjny czy telefonicznie
    bo ja jakiś czas zastrzegłem kartę przez www i nie mam żadnej opcji
    zamówienia nowej, i tak się zastanawiam czy jest sens dzwonić na
    ichniejsze party line

    --
    pozdrawiam
    Marcin