  • 51. Data: 2010-08-10 11:59:27
    Temat: Re: zamiast podwyzki vatu...
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    > Myślę, że Tusk jest bardzo silnie związany ze swoją partią i jej sukces
    > jest
    > jego sukcesem. Poza tym to on ma przecież realną władzę, jako premier...
    > Mieszanie w to UOP, WSI, IPN raczej nie ma sensu.

    Ostro Cie wyprali.

  • 52. Data: 2010-08-10 12:04:58
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    > Mówisz o rozmowie chłopca w szkole podstawowej i dorosłej osoby uczącej
    > katechezy, w tym przypadku kobiety. Szczegółów nie znam bo za bardzo w to
    > nie wnikałem. Wiem, że stwierdziła coś co wzbudziło dociekliwość syna, a
    > potem nie umiała tego obronić, jego zdaniem. Nie za bardzo się orientuję
    > czy
    > o kilkunastoletnim dziecku można mówić agnostyk. I naprawdę nie umiem Ci
    > powiedzieć na bazie jakiej logiki stwierdził, że katechetka jest głupia i
    > przestał chodzić na religię.

    Czy potrafisz w inny sposob niz "na wiare" obronic teze o wiernosci wlasnej
    zony?

  • 53. Data: 2010-08-10 13:41:21
    Od: ichi <a...@d...gh>

    DJ (Dominik) wrote:

    > Ostro Cie wyprali.

    Uwielbiam takie stwierdzenia...

    --
    ichi

  • 54. Data: 2010-08-10 16:46:50
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Kto nie dba o moralność ten sam sobie szkodzi .....
    Wytłumacz synowi, że odejście od dekalogu jest niebezpieczne.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 55. Data: 2010-08-10 18:13:10
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    DJ (Dominik) wrote:

    > Czy potrafisz w inny sposob niz "na wiare" obronic teze o wiernosci
    > wlasnej zony?

    Co to ma za związek? Wierności swojej żony nie muszę udowadniać, nie mam
    takich dylematów. Ja się staram by moja żona niczego nie szukała poza domem.
    To czy moja żona jest mi wierna zależy tylko ode mnie. Ja nie jestem
    psychoanalitykiem i twoich problemów nie rozwiążę. Jeżeli chodzi Ci o mój
    stan umysłu to w wiele rzeczy wierzę, a w wiele nie. Wierzę w swoje
    możliwości. Wierzę, ze ludzie zawsze kierują się egoizmem. Robią wszystko
    tylko dla swojego dobra. Na wiarę nie przyjmuję istnienia żadnego boga. Ale
    wierzę, że w skład atomu wchodzą elektrony, choć też ich nie widziałem. I co
    to ma do rzeczy, że mój syn olał religie bo katechetka zrobiła błąd
    wychowawczy? Bo gadała tylko do przekonanych.

  • 56. Data: 2010-08-10 18:21:30
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > Kto nie dba o moralność ten sam sobie szkodzi .....
    > Wytłumacz synowi, że odejście od dekalogu jest niebezpieczne.

    Niebezpieczne? A dlaczego? Jakie niebezpieczeństwa trzeba brać pod uwagę?
    Jak mówisz o dekalogu to podaj jakie niebezpieczeństwa grożą od odejścia od
    "nie będziesz miał cudzych bogów przede mną".

  • 57. Data: 2010-08-10 18:36:09
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Mieszanie w to UOP, WSI, IPN raczej nie ma sensu.

    To poczytaj sobie zwierzenia Palikota odnośnie jego pierwszego miliona.
    Jedna wielka TVN-owsko postPeZetPeeRowska klika, gdzie reka rękę myje .....

    Jak Janusz Palikot zarobił pierwszy milion ...
    http://tiny.pl/h7l26

    "[...] Dostarczaliśmy palety zbierane u chłopów z Biłgoraja do Baltony, raz
    na dwa tygodnie wysyłało się ciężarówkę, kasowaliśmy marżę. I co się nagle
    dzieje? Otóż ci, którzy kupowali od Baltony szynki i inne specjały, mieli na
    naszych europaletach nasz numer identyfikacyjny, po którym zlokalizowali
    moją działalność gospodarczą zarejestrowaną w Biłgoraju. Przyjechali
    Holendrzy, Niemcy i pytają: "Pan to dostarczał? My to chcemy od pana brać
    bezpośrednio, damy panu dwa razy taką cenę, jaką dawała Baltona. [...]".

    lub wspomnienia nieżyjącego już Wejcherta....:

    Zmarł Jan Wejchert
    http://www.pb.pl/a/2009/10/31/Zmarl_Jan_Wejchert2

    "[...] Może właśnie dlatego, że nie wiedzieliśmy, jak go zrobić, założyliśmy
    ITI. Inaczej wyszłoby nam, że nie mamy szans. Tymczasem łudziliśmy się, że
    mamy. W kwietniu 1984 r. dostaliśmy licencję na firmę zagraniczną, którą
    firmował mój stryj z Irlandii, architekt. Zaczęliśmy od handlowania sprzętem
    Hitachi, który dał nam wyłączność na Polskę. Baltona i Pewex musiały kupować
    od nas. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 58. Data: 2010-08-10 18:45:36
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > od
    > "nie będziesz miał cudzych bogów przede mną".

    A to pytanie to od 56-letniego totusa (z małej litery) ,czy od jego
    przemądrzałego syna gówniarza-podlotka, któremu w wieku pary/parunastu lat
    się wydaje się, że jest bystrzejszy od swojej katechetki ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 59. Data: 2010-08-10 19:02:29
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > A to pytanie to od 56-letniego totusa (z małej litery) ,czy od jego
    > przemądrzałego syna gówniarza-podlotka, któremu w wieku pary/parunastu lat
    > się wydaje się, że jest bystrzejszy od swojej katechetki ?.

    Od kogo te pytania to jest drugorzędne. Podstawowe jest to, że Ty nie znasz
    odpowiedzi.

  • 60. Data: 2010-08-10 19:40:10
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Endriu wrote:

    > A to pytanie to od 56-letniego totusa (z małej litery) ,czy od jego
    > przemądrzałego syna gówniarza-podlotka, któremu w wieku pary/parunastu lat
    > się wydaje się, że jest bystrzejszy od swojej katechetki ?.

    Endriu, każdy przeciętny dzieciak jest bystrzejszy od swojej katechetki.
    Między innymi dlatego katecheza w szkołach nie ma sensu.

    A dekalog jest zbiorem reguł, których przydatność dla przeciętnego
    współczesnego dzieciaka, mającego przeciętne problemy, jest znikoma.

    --
    ichi