  • 1. Data: 2002-08-08 11:42:11
    Temat: zawyżony przelew
    Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl>

    Juz prawie miesiąc mija od dnia, w którym panienka w Banku Millennium
    omyłkowo przesłała z mojego na konto innego banku kwotę 100 krotnie wiekszą!
    niz wynikało to z wypełnionego przeze mnie druku przelewu. Nasepnego dnia
    złozyłam reklamację i... czekam do tej pory. Juz 4krotnie interweniowałam w
    danej placówce, panienki rozkładaja ręce, kontaktuja sie z działem
    reklamacji, który przekazuje im, a one mnie informacje, że mam cierpliwie
    czekać, panienki są w trakcie pisania do mnie pisma!
    informująco-wyjasniającego (miesiac czasu), mam sie nie denerwować,
    pieniądze zostana zwrócone na moje konto, ale nikt nie wie kiedy! Na moją
    sugestię, żeby bank zwrócił mi pienądze z własnych środków i dochodzil
    zwrotu od drugiego banku, dowiedziałam się, że wewnętrzne procedury banku
    nie pozwalają na to! Aktualnie jestem w trakcie pisania pisma do sz.p.
    Prezesa Kotta, moje nerwy juz tego nie wytrzymują. Nie mogę zmienic teraz
    banku, dopiero w przyszłym roku. Czy ktos się orientuje, co jeszcze mogłabym
    zrobić żeby odzyskac swoje pieniądze?
    Asia

  • 2. Data: 2002-08-08 11:44:15
    Temat: Re: zawyżony przelew
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Asiunia" <j...@p...gda.pl> wrote in message
> [...]
    wiekszą!
    > niz wynikało to z wypełnionego przeze mnie druku przelewu.
    [.....]

    napisz do dyrektora oddziału pismo z prośbą o zwrot pieniędzy z odsetkami
    debetowymi.
    dodatkowo prześlij pismo do arbitra bankowego (lub jeśli jeszcze nie masz
    żadnego pisma to zrób to przy kolejnym jeśli nic nie posunie się do przodu)

    jak rozumiem masz potwierdzenie złożenia dyspozycji wraz z słownie wpisaną
    kwotą przelewu ?

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-08-08 11:45:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Prezesa Kotta, moje nerwy juz tego nie wytrzymują. Nie mogę zmienic teraz
    > banku, dopiero w przyszłym roku. Czy ktos się orientuje, co jeszcze

    Daj sobie spokoj z prezesem i wystap do Arbitra Bankowego. Spelniasz
    wszystkie warunki aby Arbiter mogl sie ta sprawa zajac. I rozstrzygnac na
    Twoja korzysc.
    Wiecej pod http://www.zbp.pl/arbiter/arbiter_glowna.htm

    Maciej

  • 4. Data: 2002-08-08 11:52:23
    Od: KrzysiekPP <_...@c...pl>

    > Daj sobie spokoj z prezesem i wystap do Arbitra Bankowego. Spelniasz
    > wszystkie warunki aby Arbiter mogl sie ta sprawa zajac. I rozstrzygnac na
> [...]

    Zapominacie o jednym fakcie:

    AB zajmie sie sprawa, gdy bank nie uzna reklamacji, albo nie odpowie w
    terminie 30 dni na reklamacje.

    --
    Krzysiek, Krakow, <j...@c...pl>, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 5. Data: 2002-08-08 11:59:22
    Temat: Odp: zawyżony przelew
    Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl>

    Użytkownik Piotr Orzechowski <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:aitlh2$2hd$...@n...tpi.pl...

    > jak rozumiem masz potwierdzenie złożenia dyspozycji wraz z słownie wpisaną
    > kwotą przelewu ?

    Oczywiscie, mam potwierdzenie złożenia dyspozycji, ale bez słownie wpisanej
    kwoty. Na druku przelewu NIE MA rubryki na wpisanie kwoty słownie.
    Asia

  • 6. Data: 2002-08-08 12:05:54
    Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl>

    Użytkownik KrzysiekPP <_...@c...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:M...@n...tpi.pl...

    > AB zajmie sie sprawa, gdy bank nie uzna reklamacji, albo nie odpowie w
    > terminie 30 dni na reklamacje.

    A nie 2 tygodni? Wydawało mi się, że firma ma 2 tyg na rozpatrzenie
    reklamacji. M-c mija 16.08., czyli bank jest jeszcze w prawie? :-)
    A.

  • 7. Data: 2002-08-08 14:06:02
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl>

> [...]
    >
    > A nie 2 tygodni? Wydawało mi się, że firma ma 2 tyg na rozpatrzenie
    > reklamacji. M-c mija 16.08., czyli bank jest jeszcze w prawie? :-)

    Aby skierować sprawę do AB musi się czekać przynajmniej 30 dni na odpowiedź
    banku. Nie oznacza to jednak, że bank ma prawo rozpatrywać reklamację przez
    30 dni - bank ma uczynić to niezwłocznie. W Twoim przypadku powinno to odbyć
    się na miejscu bądź góra w dwa dni.
    Jeżeli nie chcesz czekać powinnaś wystąpić do sądu (pozew w postępowaniu
    upominawczym) - załączając polecenie przelewu i historię rachunku sąd wydana
    nakaz w góra dwa tygodnie (zależy od miasta).

    Pozdro
    MAX

  • 8. Data: 2002-08-08 18:16:19
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Zapominacie o jednym fakcie:
    >
    > AB zajmie sie sprawa, gdy bank nie uzna reklamacji, albo nie odpowie w
    > terminie 30 dni na reklamacje.

    a druga sprawa, arbiter zajmuje sie sprawami w ktorych sporna kwota
    nie przekracza pulapu 8000 zl (jesli dobrze pamietam)

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 9. Data: 2002-08-08 18:32:28
    Od: ".:jazoo:." <j...@i...pl>

    > Aby skierować sprawę do AB musi się czekać
    A tak przy okazji, to czy nie ma jakiegoś ograniczenia co do kwoty
    "od której" AB wogóle zaczyna zabierać się do reklamacji???
    (teraz tylko pytanie ile to jest ta 10-cio krotność transakcji?)

  • 10. Data: 2002-08-09 08:55:03
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM-wytnij-to)@interia.pl>

    ".:jazoo:." <j...@i...pl> wrote in message

    > A tak przy okazji, to czy nie ma jakiegoś ograniczenia co do kwoty
    > "od której" AB wogóle zaczyna zabierać się do reklamacji???

    Z regulaminu takie ograniczenie nie wynika. Jest podana tylko górna kwota.
    Tak więc można składać wniosek od 0,01 PLN :-)

    Pozdro
    MAX