  • 1. Data: 2024-09-22 14:33:00
    Temat: że co?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    chyba się przesłyszałem.

    Spekulacje na ten temat ucial dzis wiceminister aktywów panstwowych
    Robert Kropiwnicki, mówiac, ze obecnie nie ma planu sprzedazy
    zadnego z banków nalezacych do PZU.

    https://forsal.pl/biznes/bankowosc/artykuly/9602727,
    banki-pekao-i-alior-na-sprzedaz-minister-zabral-glos
    .html

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 2. Data: 2024-09-22 14:54:04
    Temat: Re: że co?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 14:33, PiteR pisze:
> [...]
    > zadnego z banków nalezacych do PZU.
    >
    > https://forsal.pl/biznes/bankowosc/artykuly/9602727,
    banki-pekao-i-alior-na-sprzedaz-minister-zabral-glos

    A są informacje o tym, ze kiedykolwiek zamierzał? Pytam, bo znalazłem
    taki artykuł: https://tiny.pl/1sk6d4h5. Tylko tu nie ma też mowy o
    sprzedaży. Zaproponować co zrobić, to niekoniecznie sprzedać. Może je
    połączyć przykładowo. Albo któryś zlikwidować. Nie wiem, co jeszcze
    można z takim bankiem kłopotliwym zrobić.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2024-09-22 21:38:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vcp41c$2r0$15@news.chmurka.net>
    user Robert Tomasik pisze tak:

    > Zaproponować co zrobić, to niekoniecznie sprzedać. Może je
    > połączyć przykładowo. Albo któryś zlikwidować. Nie wiem, co
    > jeszcze można z takim bankiem kłopotliwym zrobić.

    Ale podobno przynoszą dochód? To jak są kłopotliwe?

    Sprzedać jak Lotos? ;)

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 4. Data: 2024-09-22 22:35:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 21:38, PiteR pisze:
    > Ale podobno przynoszą dochód? To jak są kłopotliwe?

    Może za du zy dochód i nie wiedzą, co zrobić z kasą. Kłopot, jak kłopot.

    > Sprzedać jak Lotos? ?

    Ale teraz wiemy, ze nie o sprzedaż chodzi.
    --
    (~) Robert Tomasik