  • 1. Data: 2002-08-06 17:55:19
    Temat: zestawienie ofert bankow na www
    Od: "prussak" <p...@w...pl>

    znacie moze jakas dobra strone www na ktorej moglbym znalezc zbiorcze
    porownanie ofert polskich bankow.
    chodzi mi o jakies tabelki z prowizjami, oplatami itp i aby byly tam
    uwzglednione rowniez banki internetowe.

    z gory wielkie dzieki.

  • 2. Data: 2002-08-06 18:07:16
    Temat: Re: zestawienie ofert bankow na www
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    http://www.bankier.pl/produkty/konta/best_account/

  • 3. Data: 2002-08-06 18:30:22
    Temat: Odp: zestawienie ofert bankow na www
    Od: "Dziadek" <d...@o...pl>

    Użytkownik prussak w wiadomości do grup dyskusyjnych

    bardzo dobre porowanie pod tym adresem http://www.e-platnosci.23.pl/banki/
    szkoda ze tylko inteligo i mbank

    Dziadek

  • 4. Data: 2002-08-07 07:40:00
    Od: "Piotr Chojnowski" <p...@p...pl>

    Użytkownik "prussak" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > porownanie ofert polskich bankow.
    > chodzi mi o jakies tabelki z prowizjami, oplatami itp i aby byly tam

    a jezeli chcesz popatrzec na karty to www.karty.pl

    piotrek